Hva blir det neste?

God aften godtfolk! Ja nå ble det en litt sein blogg, for eg har vært så opptatt med å hvile middag og å skrolle på TikTok i dag. Corona made me do it! Ja altså noe må man jo ha å gjøre i disse tider, da er TikTok et artig tidsfordriv, men også en tidstyv. Vel vel, nå skal vi få rabla ned noen ord om rikets tilstand, eller i det minste husstandens tilstand.

Joda, formen går opp og ned på oss begge her, men ikke verre enn vi nå er blitt vant til. Det går jo mye i jobbing og hvile om dagene, noe som faktisk passer helt greit i disse tider. Eneste forandring må være at eg har blitt enda mer distré enn før. Ja det er tydeligvis mulig!

Fredagen kunne dere jo lese om at eg fikk nye vernesko fordi eg klarte å møte opp i slippers på jobb, det innlegget er HER. Men eg har rett og slett glemt å fortelle om denne ukas glemskhet, og det har jo vært litt diverse.

Mandagen hadde eg gleda meg skikkelig til lunsj, planen var å kjøpe meg en fortryllende baguette med reker. Da tida var der, og eg skulle betale den utvalgte delikatessen, nei da sto eg der uten lommebok! Ble redda av en kollega som la ut, og eg vipsa han tilbake. Men da eg skulle kjøre hjem var eg litt nervøs for kontroll, nei eg tenkte ikke på at eg hadde sertifikatet på en app. Turen gikk fint, ingen kontroll, og lommeboka? Den lå jo hjemme den!

Litt skranten lunsj?

Tirsdagen skulle eg ha med mat, for målet er å bare kjøpe lunsj ca halvparten av dagene. Men vet du hva? Det skulle virkelig ikke være mulig, og nei det var ikke planlagt. I lunsjen sto eg der med en liten sjokolade, i stedet for matboksen! Det ble en baguette fra kantina også denne dagen.

Og i dag? Tja… Eg ba en kollega kjøre bort en pall «for eg var ferdig med gårsdagens mottak». Joda, det var eg jo egentlig, men pallen var merka «Torsdag 14.05.20». Eg trodde seriøst det var fredag, og at det da bare var en time til helg! Pokker altså, den følelsen når man oppdager at det bare er torsdag. Siste timen gikk ufattelig treigt, så nå er eg bare spent på hvilke tabber morgendagen skal bringe. Godt det snart er helg!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top