Må roe ned litt…

Tenkte på en ting eg gjerne vil dele med alle dere fine mennesker som klikker innpå her og følger vår hverdag, siden dere er våre venner vil eg bare lette hjertet litt. Nå har det kommet til det punktet at bloggen krever mer enn den gir, det koster å være kreativ, og når eg er sliten er det tyngre å skrive. Du har kanskje lagt merke til at bloggen veldig ofte kommer veldig seint ut på kveldene?

Blir nok bra dette

Etter alle disse åra har eg uten tvil blitt glad i denne bloggen, den er en del av meg, og oss ikke minst. Vi skal ikke slutte å blogge, men det vil bli en god del fridager fremover, eg må følge mine begrensninger. Eller ikke helt fri da. Tanken er å bruke Snapchat mye mer, fordi det krever mye mindre. Poste mer hyppig fra smått og stort, dele tanker, kanskje til og med pranks og fjas om eg får det på film!

Instagram vil også bli brukt litt mer, men snap krever minst energi og hjernekapasitet, for å si det beint ut, det føles mer ekte og direkte om du skjønner hva eg mener. Der kan dere også spørre om alt mulig, så skal eg svare etter beste evne. Håper dere vil følge oss der så vi kan fortsette å dele vår hverdag med dere, bare å søke opp docogdask, så ses vi på story!

Snap / Insta

8 thoughts on “Må roe ned litt…

  1. Skjønner godt hva du føler Helene, krever tid, energi og kreativitet, samtidig som man er i egne opplevelser sammen med gode venner og familie.
    Tenker akkurat det samme- blogger ikke akkurat du har det mest gøy og fint sammen med folk🙏hyggelig med følgere, selvfølgelig- men nære venner først!😘tror alle skjønner det!

  2. Hei og god helg.Helsa først.Morro å følge dere..Har fulgt dere på Instagram en lang stund og i går la jeg dere til på Snap. Gleder meg til fortsettelsen jeg.Ha en strålende helg. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  3. Hei. Jeg har gledet meg over mange og morsomme bloggposter fra deg gjennom flere år. Jeg er imponert over din kreativitet og den humoristisk vinklingen du har på livets mange sider. Jeg, og nok flere, kommer til å savne daglige bloggposter. Jeg er verken på instans, snap eller face, så jeg håper du blogger litt innimellom. 😉God søndags kveld fra Birgitte

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top