Da er vi på TV igjen!

Mange spør daglig når de får se oss på skjermen igjen, og når vi dukker opp i Charterfeber. Vi vet faktisk ikke så mye mer enn seerne, så vi har ikke kunnet svare på dette tidligere. Det er mange folk med i denne sesongen, fordi det er mange flere episoder som må fylles ut. Mye morsomme og spennende mennesker som har vært på tur. Vi var vel blant de siste som var på GranCa, derfor har ikke vi dukka opp i serien enda. 

Vi kommer med i neste uke. Følg med i episode 13 på mandag 08.10.18 kl 19.30 på TV 3!

Screenshot fra TV 3 på insta

Screenshot av VG sin TV guide

 

Følg oss gjerne på:

Insta

Facebook

Snap

18 thoughts on “Da er vi på TV igjen!

  1. Typisk at vi reiser til London akkurat den kvelden da;-s men siden serieopptak er oppfunnet så har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem:-)

  2. Supert at dere sier når dere er med for da stresser jeg ikke med å se noe før dere kommer❤️🤠Jobber dagen 9 okt så da sitter jeg klar kl 19.30😃😃😃Gleder oss😁😁

  3. Anne Rype: Ja nå har vi endelig funnet ut av det selv, og med så mange som lurte på det, var det like greit å bare dele det her 😉

  4. Hei docodask. Da har jeg notert meg 9.10 og slenger meg ned i tvstolen for å se dere på charterfeber. Ha en forsatt fin dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top