Hva sa tannlegen??

Siden det har vært en lang dag, blir det nå et kort innlegg. Dagen starta med at Doc kjørte Forden på verksted, ikke fordi Forden er noe dårlig, men webastoen trenger en service. Samtidig reiste eg til tannlegen, hvor eg fikk beskjed at tross fire hull og skeivslitte fortenner, hadde eg for fine tenner til å være redneck. Det er jo vel og bra, men tannlegeregningskrekken fikk jo et litt større hakk da. Men! Tannlegen sa faktisk at det er bedre å snuse enn å røyke. Og Doc? Han må nå kjøre lånebil, mens eg har tatt hans bil. Eg liker ikke å kjøre lånebil, vet ikke hvorfor, liker det bare ikke.

Etter jobben i dag hadde vi besøk av noen hyggelige rednecks fra Bodø, da ble det pølser og lomper i saloon. Praten gikk lett, det var jo trivelige karer da. Alltid hyggelig å bli kjent med noen som er som oss, som setter pris på det enkle liv på bygda. 

Ellers har det blitt sofa og TV tid, ja vi er jo like spente som dere på hvordan vi er klippa inn i serien. Det sto jo på Instagram at vi skulle bli mer kjent med Doc i dag, men det var sikkert en feil. Siden mange nå spør hvor vi blir av i serien; litt tålmodighet, så dukker vi opp i allefall denne uka.

Instagram

Facebook

Snap

10 thoughts on “Hva sa tannlegen??

  1. Spennende og se når dere kommer på skjermen denne uken . Gleder meg til å se 🙂 snuse er bedre enn å røyke :/ første gangen jeg har hørt noen sagt

  2. Katrine: Snus skader bare tannkjøttet der den plasseres, og ja det kan være kreftfremkallende i munnhule. Røyk går på lunger og blodårer, blodårene går i hele kroppen. Får du ikke nok blod helt ut i alle kroppsdeler kan de begynne å svikte. Tannkjøtt for eksempel, får mindre næring og trekker seg tilbake sånn at tenner kan løsne, ja av røyk. Derfor sier til og med tannlegen at snus er mindre skadelig enn røyk 🙂

  3. Uff..tannlegen ja…ish…skulle vært der..men både tannlegeskrekk og lommeboka har ikke lyst…så utsetter litt til….hihih…Gleder meg til å se dere på tv, og ja..spennende å se hvordan det er klipt, for jeg syns de har fremstilt mange av de andre ganske dårlig..Så håper det ikke skjer med dere! Ha en god ny dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top