Spørsmål og svar november!

Da var det vel tid igjen for en ny runde, vi ligger faktisk henslengte på sofaen nå i skrivende stund, ja vi gjør oftest klar innlegg på kvelden. Blogger fra tlf akkurat nå fordi PCen er svær og tung å ha på fanget. Det er lillelørdag, og vi har akkurat sett på Farmen mens vi har svart sammen på disse spørsmålene. Here we go!

Hvorfor ligger dere henslengt på sofaen!? 

Tja si det, sikkert fordi vi trives der. Den er jo forbanna god å ligge på da, så hvorfor ikke?

Ønsker dere barn? / Vil dere ha barn snart?

Dette har vi vel svart på hvert spm&svar innlegg siden vi starta bloggen. Dask har alltid ønska ei ferdig oppdratt datter, og der bidro Doc bra. Så nei det holder med dattera til Doc. 

Blir dere noe her nord i landet?

Ingen vet hvor haren hopper! Vi er litt over alt, så man skal aldri si aldri. 

Ku eller svin? Mat altså…

Ja takk begge deler! En biff er aldri feil, men på grisen kan alt brukes. Svin er godt og passer til så utrolig mye. Men en skikkelig biffburger med bacon slår jo det meste da, og bacon er matens svar på duct-tape. 

Hvordan var det å være med på Norske Rednecks?

Det var veldig artig og koselig til å begynne med. Da var det matlaging, mange morsomme DIY prosjekter, og rein trivsel og hygge. Sånn lever jo vi enda. 

 

Kommer dere inn igjen i serien (Rednecks) snart?

Nei, vi blir nok ikke å se der mer.

Er dere på TV igjen snart eller?

Time will show!

Har Doc lastebillappen?

Nei, bare på sånn fra ToysRus i så fall!

Er det noe dere angrer på?

Nei, vi står for alt vi har vært med på. Er jo det som har ført oss dit vi er i dag. 

Hvordan går det med røykeslutten?

Det går faktisk helt topp. Vi har tatt noen røyk på fest to ganger, men ellers har vi holdt oss til snus. Har klart snart 6 uker nå!

Hvilken julebrus er deres favoritt?

Der har ikke Doc noe han skulle ha sagt, for det er uansett Lerum som gjelder her i huset. 

Hvor mye ella humle burde jeg bruke i en apa?

Det står helt sikkert på Google, er blank den safta vi lager, uten humle.

Savner Dask hjemstedet?

Ja det ville vel være trist om eg ikke savner Radøy. Er jo sjø rundt alle kanter, og sjøen kan by på både terapi og god mat. Og så klart familien da, den kunne vært litt nærmere. 

Hvordan var det å flytte til Østlandet?

Nå er jo det over 9 år siden da, så eg husker ikke alle følelsene eg hadde. De første årene hadde eg ekstrem hjemlengsel, men så flytta eg ut fra exen og fikk det faktisk mye bedre med meg selv. Bodde aleine i nesten to år før eg og Doc ble et par, og nå har vi det helt topp. Har mye besøk fra familien, og vi skal hjem til pinnekjøtt i jula.

 

 

 

#norskerednecks #spørsmål #mat #røyk

8 thoughts on “Spørsmål og svar november!

  1. Mye fine spørsmål og svar…Så flinke dere er…å slutte å røyke…jeg har også det…gått over fra røyk til snus…Sparer ihvertfall lungene..men fy jeg er avhengig av snusen nå da…Men av flere onder…syns jeg snusen er bedre en røyken..lykke til videre! Nå er det vel 4-5 år siden jeg slutta, og nå tenker jeg ikke på røyk..

  2. Fine og ærlige svar 🙂 god helg til dere .
    Her blir det først litt påfyll av medisiner , ukas husvask og litt pynting til jul i morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top