Advent!! Luke 13!

13.desember ble det julegaveshopping!

Nå er det noen år siden sist eg gadd å tråle alle kjøpesentrene i mils omkrets for å skaffe julegaver til halve verden. Etter eg flytta østover har eg hatt en grei deal med muttern, for å slippe å dra med masse pakker på fly eller i bil (og for å få pakkene til rett juletre de åra eg har feira på Østlandet) har eg tidligere overført en sum til henne sånn at hun har stått for shoppingen.

Nå i gå som i fjor blir det bare julegaver til barna, og noen av de har eg sagt eg kan fikse selv i år. Dette betyr ikke at eg kommer til å sette mine bein inn på et stressa og overfylt shoppingsenter, nei eg har en mye smartere plan. Eg har nemlig vært så langt som helt opp i overetasjen her og bestilt noe hos Doc’s Trykk, hva det er kan eg jo ikke røpe her selvsagt. Men skulle du også mangle noen julegaver, kan du være lynrask å bestille noe HER, så kan du selv hente varen for å være sikker på å få den før jul!

Follow my blog with Bloglovin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top