Ble sunget i søvn!

Gårsdagen gikk stort sett med til å våkne, tror eg for det meste gikk i søvne hele dagen, for eg husker knapt nok at eg var på jobb i hele tatt. Da eg dro hjem sto Doc over grytene, han hadde klar et helt fjærkre med opphøgde poteter til middag, så alt eg måtte gjøre var å forsyne meg og få dytta dette ned i gapet for egen maskin. Er nesten så eg gruer meg til han begynner å jobbe, for da må også eg trå til på kjøkkenet litt oftere, og vi vet alle at det betyr lavere kvalitet på inntaket.

Godt det er helg ja!

Treet vårt står fortsatt upynta, og eg driter fortsatt i det. Det kommer til å bli pynta før jul uansett, men akkurat nå prioriteres ikke energien i den retningen. Doc har tatt ansvar og fått på lysa og stjerna, så nå kan eg vurdere om eg gidder pynte resten i helga.

Ellers kan eg meddele at eg har fått spørsmål om gavetips til ungdommer, hvilket eg ikke har all verdens av erfaring med. Men er det én ting eg vet ungdom er opptatt av, så er det hygiene og utseende. Om det så er deodorant, godlukt, hårprodukter eller sminke, så kan garantert DETTE være en meget oppegående gave til både gutten og jenta. Eg hadde selv blitt glad for det, for det er nok innafor i voksen alder også.

Kvelden i går gikk med på å se julefilm, vi fant faktisk en med Dolly Parton i hovedrollen. Filmen vi så var Dolly Partons jul på torget, som er en julemusikal, og det så til de grader! Tror det var mer sang enn replikker, gikk ikke lange tida mellom hver sang nei. Fin story, og fin musikk, men det ble rett og slett for mye synging, så eg datt nok ut et par ganger i godstolen.

 

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top