Dårlig søvn og såre armhuler!

I dag måtte vi være litt tidlig ute, komme oss opp og avgårde i vettug tid, for det skulle være rulleskirenn med stengte veier. Da passa det jo ypperlig at eg brukte natta på å endevende bobilen i jakt på Paracet og halstabletter. Som du sikkert leser mellom linjene ble det dårlig med søvn på undertegnede i natt, en forkjølelse var i full anmarsj. Etter noen runder med snyting, litt drikke og selvmedlidenhet, bar det rett under dyna igjen.

Akkurat nok til at sjampoen svei noe grassalt, og eg synes fryktelig synd på meg sjøl der eg sto i dusjen!

Eg var nok ikke fullt så rask i morges som Doc skulle ønske, men desto mer stressa. Tok med håndkle, noen såpeflasker og barbermaskina bort på sanitæranlegget for å freshe meg litt. Begynte å bli litt ragg her, når man nærmest har dreads på leggene og rastafletter under armene er det på tide å ta affære. I alle fall for min del. Leggene gikk smertefritt, men da eg skulle ta under arma tok eg like mye hud som hår, og du kan bare tenke deg hvordan det svidde i dusjen etterpå.

Hadde blitt bedre bilde om speilet var reint ja.

Vel vel, vi kom oss videre i god tid før trikotkledde rulleskiløpere entra veibana, og tusla rolig mot nærmeste bensinstasjon på fastlandet. Her fikk eg i meg litt frokost, og sanka inn Paracet og halspastiller, og vi var klare for dagen. Da Paracetene begynte å virke stakk vi innom Rockheim en tur, moro å ta en rask titt når vi likevel var der. Men det må eg si, mest interessante bilde eg tok der var i heisen. Noen kule effekter var der, men det var mest bilder og musikk vi kan finne selv på nett. Det ble en veldig rask titt.

Turen videre gikk nok litt i ring, men vi endte opp på Støren hvor vi blir til i morgen. Formen min har gått litt opp og ned, men Doc er så snill at han har tatt de fleste turene med Tassen i dag, så slipper eg gå ut og fryse. Skal ikke klage, i fjor satt vi isolert i bobil med korona begge to, en forkjølelse tåler vi. Nå tar vi kvelden her, med Paracet og «snåtteduk» under puten satser vi på bedre søvn, og en bedre morgendag!

 

Snap / Insta

2 thoughts on “Dårlig søvn og såre armhuler!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top