Det holdt helt til Hemsedal!

I morges ble eg liggende mye lenger enn eg pleier, null ork, og Tassen synes visst det var helt greit. Han lå på puten til far og snorka. Godt med sånne morgener også, i alle fall med dette HER. Nede var det tomt, Doc dreiv ute og kosta snø av bilene. Det var nok ikke dumt, for der var det 25 cm godt pakka snø etter regn og frost i natt. Nå var uansett planen å få Forden under tak så den er klar til å skrus på en vakker dag.

Klar for å gripe dagen, etter at formiddagen grep meg!

Tassen fikk julebad av Doc i går. Veldig greit at han tok det, for der er det mye pels som skal såpes inn. I dag hadde han omsider tørka, Tassen ja, og etter bad røyter han noe helt ekstremt, fortsatt Tassen ja. Ser ut som det snør inne når han tasser forbi. Dermed ble min første oppgave i dag å børste den lodotten. Det er jo reine svettefesten, for det lar seg ikke gjøre uten kamp og litt for mange godbiter. Fikk til slutt av en halv Tass.

Ellers kan vi meddele at vi har vært litt hemmelighetsfulle på snap i dag, delt bilder som er noen dager gamle og sånn. Det er helt sant at eg vaska bobilen i sta, og Doc har gått over det tekniske. Vi bråbestemte oss nemlig for å overraske mamma og pappa med å komme hjem to dager tidligere enn avtalt. Hadde til og med alliert meg med leieboeren for å få dette til.

Koser oss på tur uansett årstid, og Tassen ligger og sover alt.

Vel, det holdt, som nevnt i overskrifta, helt til Hemsedal, eller rettere sagt Hemsedalsfjellet. Da ringte muttern vettu, hun ville at eg skulle hente noe og ta med hjem. «Eeeeh, det går dessverre ikke…» Og der var vi avslørt. Jaja, hun ble da uansett glad for at vi var på vei alt, og vi slipper å juge på sosiale media! Nå er vi ca halvveis og tar natta her, så stikker vi hjem i morgen!

 

@docogdask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top