Det minker!

Nå begynner eg å bli så sliten og hoven i beina her at eg tenker å kjøpe denne HER. Hele søndagen, pluss 5-6 timer både i går og i dag etter jobb, har eg stått utenfor bobilen og jobba. Vi har jaggu vært effektive begge to! Nå er all fukt og råte borte, det er tetta igjen og gjort i stand, og det gjenstår bare småting. Her går det så fort at selv Sinnasnekkeren hadde slitt med å holde følge!

Doc har gjort siste rest på renoveringen innvendig i dag, mens eg har vaska limrester. Du skjønner det at vi var så ivrige på søndag at eg maskerte alle lister da, og i går da eg hadde sprøyta i butyltetning og skulle rive av maskeringen, nei da hang jo selvsagt limet fra maskeringsteipen igjen da.

Vi er pokker meg flinke!

Har brukt ei gammel T-skjorte og Label-Off fra Biltema, og det er effektivt nok det, må bare gnukke litt. Og joda, eg har skrubba til fingrene stivna. Da det bare var ei halv list igjen verkte fingrene så eg sleit med å gnukke, og heldigvis var boksen med Label-Off tom så eg fikk pause.

Nå gjenstår egentlig bare litt kosejobb. Det siste Doc gjorde i kveld var å montere inn TV, så der skal det kobles strøm i morgen. Han skal også sette inn ny radio med Dab, og et Dashcam. Mens eg tar meg av opprydding og vask i bobilen, sånn at eg kan begynne å fylle opp med gardiner, sengklær, kjørl (tallerkner, kopper og bestikk, for de som ikke skjønner dialekt) og ellers det vi må ha på plass.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Det minker!

  1. Fytti rakkern så flinke dere er! Imponerende, det blir godt å få betaling (deilige dager på tur) for dette arbeidet 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top