Går unna her!

Andre dag etter ferien er på mange måter bedre, selv om eg er mer trøtt, selv om alle de lange fine «ferieneglene» er knekt, og selvom føttene mine må tilvennes betonggulv og vernetå på ny. Sånn foruten at eg helst vil sitte med beina høyt og file negler går dette meget greit, kanskje fordi det nærmer seg ny tur alt, eller kanskje fordi vi skal møte masse gode mennesker i helga.

Joda, magen krangler litt enda, men eg har funnet årsaken. I helga lagde eg smoothie med vannmelon, appelsin og Passoa, ja eg prøver av og til appelsin selv om eg ikke tåler det. Tenkte jo at fruktkjøttet ble så smadra i den blenderen, men nei, da vet vi det. Så med den kunnskapen innabords er det vel bare å kjøre på med surmelk og kavring, så blir det så bra.

Bobil bobil bobil! Godt med reine sengklær da.

Ellers har vi også i dag drevet med bobilen, vi må jo være klar til helga. Doc har vaska cockpiten, og modifisert bagasjeboksen, så vi slipper smekk full lasteluke. Dette betyr også at vi ikke tar med syklene, de har en tendens til å bare bli dødvekt på sånne turer. Og eg? Jo eg har lagt på senga og pakka i bilen nå, så vi nærmer oss noe.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top