Dette blir tøft for enkelte!

I går skreiv vi om at vi har starta med litt juleting, ikke store greiene, bare kosa oss med klementiner, og tipsa om noen gode julefilmer. Men det var altså nok til å vippe ekspertene av pinnen, ja, du vet de som mener at bare de har rett og ingen andre burde ha egen vilje. Det at vi så to julefilmer i helga har rysta så hardt inn i sjela på enkelte at de holder på å gå ut av sitt gode skinn.

Ut og finne julelysa! (Må være klar snart vettu)

Vi er nå garantert ødelagt julestemning pga to julefilmer i oktober. Skulle rett og slett tro det var vår første jul, og vi må bli belært av folk som har enerett på tema julestemning. Ja, dette var så alarmerende at eg gikk rett på Kiwi og forsynte meg grovt av både pepperkaker, ribberull og julebrus i dag, så nå er nok hele jula avlyst på landsbasis. Ja, det går vel ut over hele landet når så mange er så engasjert i våre filmkvelder?

Hadde eg ikke visst bedre ville eg trodd enkelte er misunnelig på at vi faktisk har julestemning i desember tross julefilm i oktober. Ja, vi klarer til og med kose oss julaften enda vi har gølva en boks pepperkaker og to julebrus i dag. Men vi kan alltids snu det litt, julesnacks og julebrus er godt, faktisk for godt til å bare nytes de få ukene rundt jul. Bedre å nyte godene så lenge man kan enn å furte over at de kommer tidlig.

Eg gjenopplever trassalderen litt nå, for når klagestormen blåser i vissent lauv frister det å dele mest mulig om jul, kanskje eg til og med tar frem DENNE. Jepp, det er artig at dyreforma kjeks med hint av pepper kan skape så mye misnøye, og om ikke lenge skal eg provosere majoriteten på Østlandet ved å fråtse i rød julebrus. Så bare spenn deg fast, de neste to mnd kommer til å bli heftig, du går nemlig en tøff tid i møte om du lar deg provosere av hva andre gjør i sine stuer.

 

Snap / Insta

24 thoughts on “Dette blir tøft for enkelte!

  1. Veit du hva jeg synes?

    At dere bare skal kose dere både før å etter jul. Å på Jul aften daaaaaaa. Vi er jo frie mennesker 😂😂😂🎅🏻🎅🏻

      1. Jul får være jul, vi pynter ikke enda. Men det er så mye godt å spise og god underholdning som vi vil nyte mer enn bare noen uker 🤠

  2. Hvis ikke folk har mer å bekymre seg om, så la de da bare få gremmes over tidlig jul…. det kan vi by på 😊😊😊

  3. Altså fyyy søren å frekk er vel dere som nyter alt som hører julen til😂 Julebrusen er snart i hus her og julefilmer er jo sykt koselig å se på😍 Hva folk må klage på. Rart det er så mye elendighet i verden når slike ting er et PROPLEM for andre😳 nei kos dere gløgg!! Haha tok du han??

  4. Tror jeg ler meg skakk😂🤣😂🤣Det er såååååååå mange “besserwissere” der ute at det er helt kvalmt..Hva i svarteste granskogen har det og si for andre om dere spiser både pepperkaker,marsipan,ribberull,ribbe,kalkun,drikker julebrus og ser julefilm nå da!!! Det er så mange snåle rare vesen der ute som jeg faktisk tror kjeder seg noe vannvittig…Enn om de heller har skaffa seg en hobby og feid for ega dør sier jeg..Nei kos dere med akkurat det dere vil😊Jula kommer og går akkurat til samme tid i år uansett🤣😂

    1. Vi er gode på å kose oss vi, og gnir det gjerne ut over bloggen om vi føler for det. Er jo morsomt med de som sier de skal riste julebrusen i butikkene, blir som om eg skulle rista all øl på ukedagene 😂

  5. Jeg drakk julebrus i helga. I dag skal jeg kjøpe pepperkaker og julebrus bare for å demonstrere….
    Tror helt klart du klarer å ha julestemning også i desember.

      1. Da ødelagte vi jula i august…..Hadde SVINERIBBE til middag da…JAGGU Hadde vi pinnekjøtt i september å når jeg tenker etter…. Helt gærne vi.🙈🤣
        Hilsen en ØSTLENDING so. bor på Vestlandet 🥰

  6. Hold deg fast nå.Jeg har hørt på julemusikk i en mnd alt jeg og det er kjempekoselig. 🧑‍🎄🎅🤶

  7. min sønn sendte meg snap idag da han satt i en bulldoser og kosa seg med julebrus..han skrev på snappen at han kosa seg med julebrus selv om det bød folk imot i oktober og dem som hadde imot det fikk kose seg med vannet sitt..hahahaha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top