Doc har bursdag!!

Så sitter vi her hjemme og glor da, ei med oppbluss av crohns og en med fibromyalgi, sliten som utvaska oppvaskkluter begge to. Skulle, som nevnt i går, vært på Dokka og feira bursdag, men vi ser jo nå at helsa til begge har det ganske så mye bedre i sofaen denne helga. Det er nemlig Doc som har bursdag i dag, og feiringen ble jo noe amputert nettopp med tanke på disse formene.

Gode gutten

Gratulerer så mye med dagen kjære, du er ei viktig brikke i puslespillet mitt, livet. Elsker deg vettu!

Han har rukket å få noen gaver likevel. Ingen ting av meg da, for noe gaveshopping har eg faktisk ikke gidda enda, men det kommer vel før eller siden. Av mine foreldre har han fått Superselmagenser, samme som eg fikk, bare med grå i stedet for rosa. Tror han ble veldig fornøyd med den.

Tenk at denne stilige karen er min da!

Tidligere i dag kom gemalen til leieboeren plutselig innom, han og faren var på kjøretur og ville gratulere Doc. Derfra kom det øl, godt kjøtt til grillen og fine blomster. Litt seinere var svigers på besøk, de hadde med kake og greier, og av de fikk Doc penger. De fikk middag hos oss før vi spiste kaka, og til Tassen hadde de en neve godbiter. Alle ble fornøyde, og vi hadde et hyggelig lite lag her.

Høvdingen i stolen sin!

Ellers har det ikke blitt helt store feiringa. Halsen min er noe bedre enn i går, men eg har likevel ikke rørt potetgullet, til Doc’s store begeistring. Han har nå en hel pose for seg selv, men eg har da kost meg eg og, spiste en jogurt i sta eg – med sukker! Nå koser vi oss med Kompani Lauritzen, mens han nyter mer potetgull, og eg strikker. Egentlig ei helt grei helg tatt helsa i betraktning, og så håper vi gjengen på Dokka lager liv og røre, og bare koser seg! 

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

12 thoughts on “Doc har bursdag!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top