Trodde eg var bra nå…!

Mye kunne minne om en helt vanlig søndag i dag, at det var 1. mai merka vi ikke noe til her bortsett fra musikken til russebussene som durer forbi på motorveien på nattestid. Gjett om de koser seg nå, de fortjener denne feiringa, så eg skal ikke være gretten kjerring som klager på ungdommen. Tenker heller litt tilbake til min russetid. Var nok litt roligere enn russen i dag, men du så artig vi hadde det de tre ukene!

Tilbake til i dag hvor Tassen vekka meg på tradisjonelt sett, med våt snute på det som måtte befinne seg utafor dyna. Eg lærte raskt at så fort Tassen er tilbake fra tur med Doc, så kjemper han seg opp den skumle trappa og bykser rett i senga. Er nå ei god vekkerklokke, og ikke av den typen man slår av, eller deljer i veggen. Etter å ha rutinemessig klødd pelsen på strategiske plasser var det bare å stå opp.

Spøta lestane mine sjøl!

Formen min hadde kommet seg så pass at nå var ikke jogurt vondt lenger, så til lunsj grilla Doc spareribs. De var så mør og fin at de glei fint ned, men ble dessverre etterfulgt av tung kvalme. Tenkte det bare var marinaden, og satte meg tilrette med strikketøyet.

Da middagen skulle inntas var det kjøttboller og pasta fra i går. Gikk helt fint det også, men etterfulgt av samme kvalmen. Da ga eg egentlig opp mat. Det sies at ingen ting er så galt at det ikke er godt for noe, og det stemmer vel egentlig, for eg har rast ned fire kg på ei uke! Nærmer meg målet med stormskritt, men spørs hva som skjer når eg er bra igjen.

Føler eg kan erobre verden etter dette, må bare bli bra i hals og bringe først!

Foreløpig er det lite energi å hente her, men etter å ha rekt opp litt sokk, og strikka litt sokk, så ble eg i alle fall ferdig. Og eg er dritstolt selv med noen fellefeil her og der, eg har gjort dette helt selv, mine første sokker! Er de ikke fine? (Ikke svar om du synes de er stygg, eg vil BARE ha skryt nå!) Bare ikke spør om oppskrift, for eg aner ikke hvordan eg fikk dette til…

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

14 thoughts on “Trodde eg var bra nå…!

  1. Knall 🥰 og de er nok god og varm 😃 første sokker skal være feil på vist ikkje så er det ikkje første sokk. Egen sjarm, ikkje at eg ser feilene 🤪 men fine var de 😃

  2. Syns du er flink til å strikke jeg og stolt skal du være for sokkene/knestrømpene er kjempefine.Ha en fin dag.

  3. Sokker er vanskelig de første. Bare og håndtere 5 pinner. Jeg er skikkelig imponert. Også er det gøy at man får til. Og jammen var dem ikke kjempe fine i tilegg 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top