Eg har bomma på ferien!

Fy flate! Er det mulig? Eg har klart å tatt feil av ferieukene! Eller det vil si, eg trodde vi hadde kommet ei uke lenger. Ja, eg sa på mandag at det da bare var to uker igjen til ferien. Det var feil, det var da tre uker til ferien min. Pokker… Eg som har gleda meg sånn! Det skulle liksom bare være ti arbeidsdager igjen før første uke i vogna. Vi skulle til Vestlandet for å fiske, og har pakka med denne HER, klare for action.

Panneklask..!

Nei dette likte eg ikke. Her måtte noe gjøres gitt. I rein selvmedlidenhet gikk eg derfor til sjefen og gråt mine vemodige tårer, eller nei, eg gråt ikke, eg ba pent om å få fri fredagen om litt over to uker. Eg har jo noen dager tilgode som ikke er satt opp enda.

Snill som sjefen er, sa han at det var helt greit. Da har det seg jo sånn at om to dager er det faktisk bare to uker til ferien likevel. Det høres ikke så hakkende gale ut, gjør det vel? Da er det jo bare å fortsette der eg slapp med å glede meg til ferien.

Ordner seg for snille jenter!

Den uka har vi jo via til familien. Håper virkelig vi rekker å få et glimt av de fleste, og at eg får hilst på gamle kjente i bygda. Et annet mål er å få komt oss på sjøen og fiske litt, kanskje dra inn noen teiner med krabber også. Nå må bare værgudene holde av litt sol til den uka altså.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top