Eg har jaggu draget!

Nei nå holdt eg visst på å begynne på handlelista her. Jaja, sånn går nå dagene. Denne uflaksen min i mat gir seg visst ikke helt, for i dag glemte eg hele lunsjen. Det vil si, eg kom ikke på å lage den i går, og rakk ikke i morges. Hadde bare denne HER med til 9-pausen. Var i det minste heldig med dagens i kantina da, torsk i karrisaus, og det var knallgodt! Nå er jo det meste i kantina meget bra, så det hadde ikke vært noen krise uansett.

Lite visste eg da eg dro hjem i dag at det var fisk der også!

Men så er det nå en gang sånn, at når eg en sjelden gang glemmer lunsjen, for så å oppdage gleden over at det er fisk i kantina, det skjer selvsagt på den ene dagen i mnd at Doc bestemmer seg for å lage fiskemiddag hjemme. Da eg kom hjem sto nemlig fiskegratengen i ovnen og potetene på kok. Ikke misforstå, eg klarer ikke, for eg elsker sjømat, så dette var dobbel lykke!

Sånn ellers har det skjedd fint lite her i dag. Eg har fått unna månedens regnskap, og ellers papirarbeid. «Tatt noen Mail» som disse store bloggerne sier så fint. Her går det mest ut på å sortere ut useriøse henvendelser, og for ikke å glemme spam da.

Det går mest i forespørsler om reklame for treningstøy av alle ting, og mange damer som sårt og desperat trenger å dele natta med noen. Jaja, eg har da draget, men hadde de ikke bare vært roboter skulle eg ha tipsa de om denne HER, for den så jaggu ut til å tjene formålet!

Ellers går nå ting sin vante gang her. Tassen røyter og Doc har vondt i ryggen, mens eg selv har vært i grei form en periode (bank i bordet). Vi tar det lugnt og gjør ikke mer enn vi må, en ganske så grei tilværelse vil eg påstå.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top