Eg kan hvis eg må!

Du vet hvordan fjellreven jakter i snøen? Han ser an hvor det buler, tar sats og gjør et byks hvor han borer overkroppen med frambeina først ned i snøen. Akkurat sånn var det Tassen vekka meg i dag. Hoppa rett på bringa mi og planta framlabbene rett i meieriet så eg våkna med et brøl. 

Det var bare å surre på meg morgenkåpa og krype ned trappa med Tassen på skuldra, for han går ikke ned trapper må vite. Oppover går i nøden, f.eks når han skal samle flokken til frokost, men nedover er farlige greier uansett hva som enn måtte lokke. Shortsen på bilde under finner du forresten HER om den er av interesse, meget god!

Lå her og syntes synd på meg selv med pms og greier, og shorts fordi eg nekter gi opp sommeren og den er god mot magen!

Etter en frokost bestående av egg og pølser ble eg liggende på sofaen ei stund, men lovde å stå for middagen. Doc også, men ikke like lenge som meg, han ville rydde både her og der i dag. Nei noe måtte eg og omsider gjøre, så eg begynte etterhvert å rydde litt eg også, ja etter eg hadde sittet en time i sola uten å få så mye som antydning til Birkenstockskille! Vel, litt rydding, en dusj, så var det tid for middag. Siden Doc er mindre begeistra over Toro sin spagettisaus måtte eg improvisere.

Freste noe kjøttdeig og satte spagetti på kok. Deretter lagde eg jevning i steikepanna fra kjøttdeigfettet, med litt hvitløk, salt og pepper, en god desj melk, en god desj spagettivann, og kokte opp. Kjørte så på med masse baconost, hadde i kjøttdeigen, og kokte opp på nytt. Voila! Kjøttdeig og spagetti med improvisert ostesaus! Eg kan hvis eg må! Siden har eg lagt på sofaen ja.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top