Stiv i maska!

Siden eg akkurat har posta et innlegg med mine personlige meninger får det bli kort om dagen i dag. Ja, for som mange nå har fått med seg hender det eg poster to innlegg noen dager, da fordi eg har noe på hjertet som bare må ut, eller når eg en sjelden gang går overens med kjøkkenet og får til noe smakfullt eg vil dele oppskrift på. Har du ikke fått med deg innlegget eg delte i sta finner du det HER.

Lykkelig type!

Som vanlig sto eg opp og dro på jobb i morges, og det var en sann fryd at temperaturen var høy nok til at eg slapp starte bil i bare morgenkåpa. I den vinden på sletta her er nok det bare moro for passasjerene på den passerende bussen. På jobben er det ikke store endringen foreløpig. Energien, viljen og motivasjonen er der, men det er også ryggen, og den er litt som heisbransjen «it has its ups and downs».

Herlig ettermiddagssol da, og Tassen koser seg!

Da eg kom hjem freste Doc i hop en gryterett, mens eg og Tassen sirkulerte sultne rundt han på kjøkkenet. Nå som atmosfæren byr på en kø av væromslag, og man blir stiv i maska, hadde eg tenkt å ta DENNE siden den faktisk fikser det, men det ble rett og slett glemt i dag. Så var tanken å få lakke neglene før de flises helt bort, men med flere lag og ustø hånd tar det tid. Nei, det ble heller en tur ut på jorde med Tassen, er moro å se hvor flink han har blitt til å gå løs, og faktisk adlyder på tilbakekalling.

 

Snap/Insta

4 thoughts on “Stiv i maska!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top