Nå blir a’ vakker gitt!

Skulle til å legge ut snap i går hvor eg sa happy humpday, men kom på det bare var tirsdag. Liten nedtur der gitt, men tida siden det har gått så fort at det er helt ok. Nå er vi over kneika, passert halvveis til helg, og da er alt bare vel! Går egentlig veldig greit på jobben om dagen, men i dag måtte eg ty til en Paracet. Det vil si, eg hadde tenkt å ta to, men den ene hadde ikke overlevd lunsjtaska, og så mest ut som noe Sophie Elise heller ville tatt, så det ble med den andre som hadde holdt fasongen.

Dette er etter-bilde, altså etter eg har gjort alt som står lenger ned!

Eg ble til og med knadd litt av ei på jobben, da snakker vi gode kolleger! Hun kjempa hardt mot knutene, så det var veldig snilt gjort. Det som alltid skjer etter at rygg/skulder blir knadd er at en umettelig tretthet brer seg over meg, så selv om det hjalp ble det ikke de store produksjonstalla fra dette dovendyret i dag.

Hjemme ble det rester fra gårsdagens middag, etterfulgt av en tilstand som zombie uten å få med meg hva som ble vist verken på TV eller tlf. Etter ei stund måtte eg bare reagere, ellers hadde eg nok slokna tvert i den stolen, hvilket hadde ført til minimalt med nattesøvn. Noe eg vet holder meg våken er DENNE, for den er litt kjølende, dessuten får eg babyhud etterpå og halvgamle kvisearr blir faktisk borte. Litt billig luksus er lov å unne seg en lillelørdag.

Og underveis-bilde, seriøst den beste maska eg har prøvd! Ser nok litt gretten ut ja, prøver å unngå at maska skal flytte på seg…

Ja, det ble velvære på denne tøtta i kveld. Etter maska hadde fått gjort jobben sin hadde eg fortsatt god tid før Tassen skulle kreve siste doturen, så da fortsatte eg like greit med neglene. Det ble DENNE i dag da. Synes egentlig det er sommerfarge, men er møkk lei vinter nå. Er vel neppe aleine om det. Vel vel, nå blir det en lang varm dusj så eg får svømmehud på fingrene og all neglelakken eg bomma med løsner, for du må ikke tro eg er presis under påføring!

 

Snap/Insta

4 thoughts on “Nå blir a’ vakker gitt!

  1. Fantastisk dårlig med det der med neglelakk jeg også. Jeg kommer aldri til å gå i neglebar, så burde jo LÆRE MEG det selv.. Men nei…

    1. Haha samme her 😂 Orker ikke betale så mye for å sitte i to timer og gjøre ingen ting, bruker heller lakk som holder ei stund, så får det være om eg bommer litt 😂 Kanskje eg skal legge ut et innlegg om hvordan eg gjør det for å få det til å holde lengst mulig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top