En emosjonell rollercoaster!

Vanligvis poster eg på kvelden, men denne formiddagen har vært en helt ekstrem emosjonell berg-og-dalbane, så eg må bare få det ut! Dette er stort for meg, faktisk like stort som egen bryllupsdag (sorry Doc, men sånn er det bare). At eg digger Garth Brooks er ingen hemmelighet, han er definitivt den største. Ja, til og med større enn Elvis (igjen, sorry Doc). Eg har prøvd flere ganger å komme meg på konsert med han, men intet mindre enn tre ganger har det gått helt skeis.

I 2014 hadde eg billetter til konsert i Dublin, fly og hotell var booka, men det ble avlyst fordi Dublin slo seg vrang. Hata Dublin siden!

Disse fra 2014 fikk vi aldri brukt…

I Nashville orka ikke Doc stikke ned til Broadway. Garth hadde konsert bare halvanne times kjøring unna, men Doc gadd ikke det heller. Er vel egentlig skillsmissegrunn, men nå var dette bryllupsreise, og man skal jo liksom gi og ta.

Her sto leieboeren godt planta med begge armene til værs på den konserten eg skulle ha vært med på!

Tredje gangen var da Garth (ja, vi er selvsagt på fornavn) starta sin Stadium tour på Notre Dame stadium i Indiana, hvor leieboeren hadde billetter. Eg skulle egentlig være med, men det ville ikke budsjettet, så muttern ble med i stedet.

Much too young to feel this damn old – Garth Brooks. Tok denne da eg fikk crohns, ganske passende!

I dag ble det lagt ut billetter til to konserter i Dublin igjen, og nå satt eg klar. Både på iPad og tlf satt eg og oppdaterte, klar for å kjøpe billetter. Kom meg tidlig i køen på tlf, og lå på 22263. plass, like etter på iPad’en havna eg på plass nr 140779. Ja, det gikk fort oppover.

På tlf gikk det raskt, men da eg skulle betale billettene brukte eg for lang tid, og billettene glapp rett mellom fingrene på meg. Tror ikke leieboeren synes det var noe trivelig å være her da. Ble sittende og sjekke iPaden, men med flere i kø enn antall billetter så dette svart ut, og ja, eg så svart på livet.

Ekte lykke!!!

Men så!! Plutselig!! Det ble lagt ut flere konserter, du hendelse så rask eg var på da, og havna langt frem i køen. Nå satt eg klar med både innlogging og bankkort, og fikk pokker meg raska til meg to billetter med grei plassering lørdagen etter!! Tro det eller ei, men eg ble så glad at tårene begynte å trille helt ukontrollert, eg grein krokodilletårer i sikkert 20 min før ei klarte å samle meg. Endelig skal vi på konsert med kongen selv, Garth Brooks!!!

Sånn ser gledestårer i sjokktilstand ut.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

23 thoughts on “En emosjonell rollercoaster!

  1. Ååå herregud så misunnelig jeg er på deg akkurat nå! Bare og glede seg masse. Var så heldig at jeg fikk oppleve han i spektrum for mange år siden ❤ for en MANN!

  2. Gled deg!!!!!!😃😃🎉🎉🎉 Va på konsert med Garth ( å ja, vi e også på fornavn😄) i Oslo i 1994. Største æ ever har opplevd!!!!❤❤❤

  3. Åh så jækla moro ♥️♥️♥️ Garth Brooks er knallbra så skjønner godt at tårene kom!! Velfortjent kjære deg 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  4. Var du på konserten hans i Oslo for en haug av år siden (Tidlig 90-tall)? Der var jeg sammen ned min far, til dags dato en av de aller beste konsertene jeg har vært på. Følte at Garth så meg selv om jeg satt på rad 7 eller 8. fantastisk opplevelse.

  5. Gratulerer så masse 🤗, så underbart 💖 att du fick tag på biljetter till Garth 🤗.
    Ni får ha en fantastisk upplevelse o lycka till söta du 😊💖
    Kram från mig Anette 😊🤗💖

      1. Glad på dine vegne,du har en utrolig opplevelse i vente.Var på den i spektrum for mange år siden og det er den beste konserten jeg har vært på.God bedring og så ønsker jeg dere en fin helg.

  6. Ja jeg vet hvordan dette er… men du, er man på bryllupsreise og kongen skal spille rett rundt hjørnet og mulighetene er der, så hadde jeg jaggu skilt meg på flekken og dratt. Da i mitt tilfelle, Madonna, som er den ubestridte Dronning. Hadde forøvrig Mr Brooks kommet til Norge så skulle jeg jommen hatt billetter jeg også. Glad på dine vegne! Nå håper jeg virkelig resten av historien forløper seg som den burde gjøre. Selv satt jeg her med VIP billetter til Madonnakonsert I Paris i et helt år og ventet. Ordnet luksushotell og billetter til Disneyland i tillegg og masse greier. Dagen kom, trillekoffertene pakket og så…. lockdown! Resten er historie og kommer til å sitte bittert i meg i noen år faktisk tenker jeg. Nå har vi hatt Elton John billetter i halvannet år og er blitt utsatt tre ganger. Kjøpte nylig billetter til Bonnie Tyler på Oslo konserthus til våren, og da også til LP i Amsterdam. Hva som blir noe av er det jo ingen som vet, men nå håper jeg virkelig at det går vår vei. Med det tårebildet du legger ut her så skjønner jeg at dette er en opplevelse du ønsker ihvertfall over femti prosent av hvordan jeg er iht Madonna. Så jeg krysser fingrene for dette, virkelig!! Aint going down til the sun comes up 👍🏾

    1. Ja det er helt utrolig kjedelig når noe glipper sånn, uansett grunn. Man føler alltid at man bare får den ene sjansen, og verden raser helt i grus. De som ikke har en spesiell å se opp til sånn vil nok aldri forstå det, men i dag er eg helt utmatta av dette sirkuset i hode. Og ja, det var en sjuk følelse når billettene var i boks! 🤩 Krysser fingrene for at vi får våre konserter nå, og at du får en ny sjanse hos Madonna 🤩🤞🏼

  7. Så kult. For andre som vil dra er det fortsatt ledige billetter på fredag og søndag.ikke akkurat festdagen lørdag, men vil man, så vil man. Skulle ønske jeg hadde tid…

  8. Hei 🌺

    Eg er egentlig ikke så godt kjent med musikken hans,men «The Dance» fikk en helt spesiell plass i hjertet mitt etter at min sønn døde i en grusom ulykke i 2005 😪 Den sangen ga så mye mening for meg i tiden etter og gjør det fortsatt den dag i dag 😊
    Hilsen synskepeggy.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top