En riktig god jul!

Jaggu er det plutselig lillejulaften i dag, den tida går så fort at det snart er vår, men først jul! Frokosten spises inne hos mamma og pappa disse dagene, da med masse godt på bordet. Og da er liksom dagen i gang. Det fine med disse late dagene er at eg har lagt og halvsovet på sofaen i dag, mens Doc har halvsovet litt i bobilen.

Kjolen og lua på plass! Bare ikke spør om oppskrift, for eg aner ikke hva eg har gjort her.

Moderen og faderen har drevet med litt forberedelser, og eg har stilt meg til disposisjon som kjøkkenhjelp i morgen. De har også, til Tassens store begeistring, fått alle pakkene under treet. Tassen er ingen dum hund vettu, han husker nemlig veldig godt at han i fjor fikk pakker med både godteri og leker, og er derfor fryktelig nysgjerrig på alt som er i gavepapir.

Den er stor ja, men også god!

Nå er ikke alltid Tassen til å stole på, et utspekulert matvrak er det han er, så her måtte det iverksettes tiltak. To campingbord er satt opp mellom vegg og en stol, samt noen nisser som sperrer små åpninger. Men det stopper ikke Tassen, han er plutselig ikke redd nisser lenger og bare flytter de. Bordene klarte han å dytte også, men da fikk han kjeft og ikke tør prøve seg mer når vi er i stua.

Nå har alle satt seg, Pepsi Max, sjokolade og chips er fremme, og hovmesteren har snubla jula inn. I morgen tar eg helt fri fra bloggen, men skal prøve å få delt masse på snap. Og med det vil vi ønske dere alle en riktig god jul, gjør tida god uansett hvem du tilbringer den med!

 

@docogdask

8 thoughts on “En riktig god jul!

  1. Nydelig julekjole!🎁🎅🏻🎄🧶
    Ønsker deg og dine en nydelig julefeiring!🎁🎅🏻🎄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top