Etterspurt oppdatering

Har fått noen spm om ting som tidligere har vært nevnt på bloggen. Kan jo være flere som lurer, eller kanskje mange ikke har fått det med seg tidligere. Siden det ikke har skjedd annet enn lite søvn, jobb, og tur med Tassen i dag, passer det nå med en oppdatering på litt forskjellig, smått og stort, men stort sett smått.

Ute på rusletur i «snøkaoset» med Tassen.

Denne hjertearytmien føler eg egentlig at eg har snakka nok om, men den må likevel nevnes nå. Grunnen er at eg skulle kutte ut snus og kaffe for å stabilisere rytmen i pumpa. Planen var å ta kaffen først, og så fort kroppen var avvent den, skulle snusen bort. Vel, eg holdt i tre uker uten kaffe, og snusbruken er jaggu like stabil som før. Men hva gjør vel det når hjerterytmen har stabilisert seg på egenhånd?

Så var det denne lunsjen da. Eg har lenge vært flink og hatt med matpakke nesten hver dag i pandemien, men målet var å oppgradere den et hakk. Det begrenser seg hvor lenge man kan spise baconost, Jarlsberg og skinke i wraps før en går lei. Eg lagde lister av herlige delikatesser, handla ingredienser til den store gullmedaljen, og hadde luksuslunsj i ei uke. EI UKE! Det var alt eg gadd, og dessuten kom det på samme sum som å kjøpe lunsj i kantina. Bortkasta.

Eg nevnte vel også forberedelse til sommeren en dag, at eg bestilte denne kjolen HER. Det eg utelot var at eg også bestilte denne veska HER, fordi ex-leieboeren mente alle veskene mine var stygge. Fair enough, de er stygge. Dette har ikke kommet enda, men noe annet som nå ligger ute på nett nå er billetter til countryweekend på Kilstraumen brygge. Det blir mange gode artister der, mer info og billetter HER. Og ja, det er mulig å leie rom/hytte eller legge til med båt!

Et kongelig brannsår!

En annen ting er jo dette brannsåret på kneet og den hovne ankelen etter trappetryning. Det har nå gått halvanne uke, og ankelen er helt fin, det var jo bare en liten dose god gammeldags juling. Brannsåret etter trumaen i bobilen gror også fint, men eg tror oppriktig at eg må være kongelig, for såret er pokker meg blått!

Så var det denne øresusen da, den saken er jo fortsatt fersk i den forstand at eg skreiv om det i går. Selve øresusen er ikke fersk, som nevnt i går har eg hatt det så lenge eg kan huske. Mange kom med hyggelige tips, men det folk kanskje ikke tenker på, er at øresus ikke er en diagnose. Det er nemlig et symptom på andre plager, så i stedet for å prøve tipsene kontakta eg legen i går. Eg vil heller finne årsak og behandle den før eg setter en radio på nattbordet, som forøvrig hadde forstyrra Doc.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top