Favorittdagen eller?

Ah! Kan ikke få sagt hvor mye eg elsker fredag! Det er virkelig den beste dagen, for da er det lenge til neste arbeidsdag, og man kan slakke så mye man vil på sofaen med en sånn HER. Noe annet som er topp med fredag er om man drikker på en fredag, har formen rukket å bli meget bra til mandag. Men nå er det ikke noe festligheter her i dag da, det er stille før stormen.

Fredagsstilen!

Eller det vil si… Etter jobb hadde eg egentlig planlagt en tur på trening, men siden det var folk i bobilen i hagen her, stakk eg innom for å si hei. Her hadde de åpna ei flaske for å sjekke om den fortsatt var drikkende, og da like gjerne smakt på den. Da måtte jo eg også få smake. Flaska var forma som ei fiolin, og smakte egentlig masse rart, men også veldig godt. Var visst noe mocca greier.

Da ble det ikke trening nei, var plutselig ikke kjørbar lenger gitt. Da var det vel innafor med noe de kaller restitusjon, og det tolka eg på min måte, som at kroppen trengte litt ostepop. Var godt for smaksløkene i alle fall, vi må ikke glemme de i alt dette kroppshysteriet.

Nammis!

Og nå er det straks tid for mat her. I dag har leieboeren selv valgt å stå for maten, hun lager noe som kalles kvesedilla (eller kanskje kesedia?). Litt usikker på skrivemåten, men det er i alle fall lefser med kjøtt og dilldall rulla inn, kjempegod fredagsmat! Nå ser vi Idol mens Doc mener han hadde gjort det bra der, hva tror du? Hadde han hatt sjans i idol?

God helg da folks!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top