Q&A + Rykter (mars)

Spørsmål

Er leieboeren bare en form for fantasivenn?

Haha nei, det er søsteren min som bor her for å studere! Hun flytta inn rett etter nyttår, og skal være her til uti mai. Men enkelte dager skulle en kanskje ønske hun bare var en fantasivenn, haha!

Leieboeren og meg. Ser hun ut som fantasi?

Er dere bekymra for coronaviruset?

Absolutt ikke. Ca 93 000 er smitta av corona, og det er utsolgt over alt for munnbind og antibak, men nesten 80 millioner er smitta av HIV, likevel bruker nesten ingen kondom. Da vet man at coronapanikken er greit overdrevet hysteri.

Hvordan er datinglivet til leieboeren?

Kjære M. Du skal få fullt referat på mandag. Klem fra leieboeren.

Får vi se mer av dere på TV?

Tja, vi har da noen baller i lufta, men hva det blir utav det får bli usagt enda.

Lurte på planene til helga?

Dette var faktisk det mest populære spm i dag. Vi skal så klart på countrygalla på Letohallen, kan jo ikke gå glipp av noe sånt!

Vi er alt på vei!

Hvor stor bh bruker du? Er puppene fake?

Ingen ting er fake her gitt, er nok bare lubben. Bh’n min er akkurat stor nok til å holde alt på plass.

Hva blir det til middag i dag (fredag)?

Kvesedilla..? Kesedia…? Aner ikke hvordan det skrives, er noe leieboeren har surra i hop. Kjempegodt!

Tips til drikke når crohnsen skrangler?

Her går det litt i saft, men på det verste er det egentlig ett fett hva man drikker. Surmelk kan funke av og til da. Om magen er helt på bærtur kan dette HER produktet være et greit kosttilskudd for å få i deg viktige stoffer.

Har hørt at dere fletter tær, stemmer det?

Da tror eg først du må lære oss hva det vil si, og hvordan det gjøres. Eller er dette en form for fetisj? Er det kanskje du som ville kjøpe godt brukte svette sokker her for en stund siden?

Kan du spørre Doc om han er keen på en ung dame?

Trenger ikke spørre, han er gift med meg som er 14 år yngre, så eg satser på han er keen på meg enda.

Kan du vise puppene?

Her har du en puppe like før det blir en møll.

(Bilde er fra pixabay.com)

Jeg lurer på hvorfor dere skriver om egen sykdom når dere fronter Superselma som har det noe mere trasig.

Når det gjelder sykdom synes ikke vi man skal sammenligne, det er to vidt forskjellige sykdommer. Ganske mange sykdommer er verre enn det eg har, men nå driver vi en blogg hvor vi deler alt av vår hverdag. Skal vi juge om vår hverdag fordi vi støtter noen som har det verre?

 

Rykter

Ryktes at dere ble kalt «løken og beinet» før, hvorfor bytta dere kallenavn?

Haha det har vi faktisk aldri hørt før! Eg har hatt kallenavnet Dask siden 2007, og før det ble eg kalla budeio. Doc heter faktisk Doc.


Hørte rykter på skogen at Doc skal lage show i et bryllup i sommer, stemmer det?

Jepp! Det vil si, han skal være visevert i bryllupet til et vennepar av oss. Tror nok det kan bli veldig moro, vi gleder oss!

Det virker som dere har et veldig spennende liv!

Tja, både og. I perioder lever vi meget spennende liv, mens i andre perioder elsker vi sofa og TV. Sommerhalvåret er uansett mest spennende, vi hater vinteren. Spesielt Doc, han gruer seg alt til neste vinter. Kanskje noe sånt HER hadde gjort susen for han?

Ryktes at Doc klina med jern-Erna under landsmøtet i fjor.

Det skulle eg likt å se! Er det sant skal han få et diplom av meg, for det tror eg ikke mange andre har gjort! Bare glad det ikke var Lan Marie.

 

Snap / Insta

2 thoughts on “Q&A + Rykter (mars)

  1. Jeg synes dere tar spørsmålene utrolig bra,må jeg få si,for så mye rare ting dere får spørsmål om og en god latter må dere jo få. Ønsker dere en flott uke som kommer. Kom en tur til oss i Spania når vinteren blir for ille da,vi har gjeste rom ekstra,badebasseng og grill kjøkken,er bare kos her nå er det 19 gr kl 0930 så ikke dumt det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top