Q&A februar (1)

Hvor er du fra?

Eg er fra Radøy, ca en times kjøring nord for Bergen. Hvor det er mer kyr og sau enn folk, og like mange traktorer som biler. Doc er fra Sør-Odalen, stedet du går glipp av om du blunker når du passerer, men de som bor der mener og tror det er på størrelse med New York.

Her var vi på Radøy, og Doc måtte så klart få ei «palahua» som bevis på at han er godtatt på strilalandet

Hva er best med å være gammel?

Gammel?!? Det beste er vel å vite at man faktisk ikke er gammel i 30 og 40 årene. Vi har helt andre verdier og holdninger enn vi hadde i tenårene, det må være det beste. Og så kan eg gå i sånn HER blant folk, uten å bry meg om hva noen synes!

Lyst til å komme hit til Nordheim på besøk i løpet av sommeren?

Ja det hadde vært koselig, vi må se an hvor turen går. Blir mange turer da.

Er vaktbisken 100% frisk?

Njaaa, nærmer seg i alle fall. Det er ikke lenger sprut bak, men klumper, og Tassen er mye kvikkere. Han går fortsatt på medisin.

Blir neste sang sammen med Staysman?

Haha det kunne blitt en livlig låt, du får spørre han.

Dagens sokkevalg?

Mørkeblå ull fra Trysil.

Dagens sokker.

Når hadde dere sex sist?

Altså eg må drikke meg opp for å snakke med Doc om sexlivet vår, så eg tror ikke akkurat eg skal snakke om det i offentligheten.

Muligheter for å bare droppe innom for kaffe og skravling?

Om du ser oss ute, på butikken, på jobb, eller noe sånt er det bare hyggelig om du vil hilse på. Hjemme vil vi helst ha litt privatliv.

Volvo er best synes jeg, hva synes du?

Har kjørt både 240, 740 og S40, gode biler, men eg foretrekker større biler, helst amerikansk.

Ikke noe spørsmål, ung mann 28 år, følger deg fordi jeg synes du er drit sexy! Ha en fin helg 🙂

Takk (tror eg)

Sluttet med livet som nudist?

Vi har aldri vært nudister, men vi prøvde oss litt som naturister. Nudist liker å være naken over alt, mens naturist kler bare av seg hvor det er tillatt. Var meget frigjørende å slippe å bruke tøy, men vi har faktisk ikke hatt tid til å reise på slike steder de siste årene.

Har dere noen ambisjoner med livet, eller skal dere bare rulle videre som i dag?

Så lenge vi er så pass lykkelige og fornøyde der vi er nå, trenger vi ikke noen ambisjoner. Men vi har alle noe vi kan bli bedre på, som for eksempel ta bedre vare på medmennesker.

Har dere hatt sex?

Spennende hvor mange som lurer på dette enda vi har 5 års bryllupsdag i vår.

Hva synes dere om homser, lesber og transseksuelle?

Det har vi svart på HER.

Rødvin eller hvitvin?

Liker best rød, men tåler ikke det pga crohns. Da blir det gjerne hvitvin i stedet.

Hvordan er ståa med mageregionen?

Det går egentlig helt greit om dagen, litt opp og ned, har vært bedre, men er ikke verre enn at eg kommer meg på jobb.

Arkivfoto fra da mageregionen ikke var like bra.

Det ryktes at Doc er en av deltakerne i neste Skal vi danse?

Det hadde vært skikkelig moro! Men det har ikke vi hørt noe om, du får tipse TV 2.

Hvor gammel er hunden deres? Har lik selv.

Tassen er ca 4,5 år, har bursdag 24.september. Er din mittelspitz også hvit?

Har du driti på deg i voksen alder?
Ja. Eg har jo crohns, må eg på do kan eg ikke holde meg. Men det flaueste var under innspilling av Charterfeber i fjor, da fikk eg matforgiftning og dreit på meg på pub.

Camping i Norge, eller fly til Spania?

Kommer an på været, camping er undervurdert. Men aller helst Texas! 

4 thoughts on “Q&A februar (1)

  1. Hei, tåler du med din sykdom å drikke hvitvin ? Trodde det var bedre med rød når du har chrons !?

    1. For det første er crohns en veldig individuell sykdom, godt mulig noen andre ikke tåler hvitvin. Men i rødvin er det flere ting som er skadelig for fordøyelsen, blant annet garvesyre. Derfor er det faktisk bedre med hvit enn rød når både spiserør, magesekk og tarmer er betent 😅🤠

  2. Hei

    Jeg vil vel egentlig si, dere er noen skjønne og herlige mennesker, som vekker glede og tanker, når dere kommer med noen ord.

    Ønsker ofte at det var flere som dere i verden, den ville vært et mye bedre og hyggeligere sted da ja 😉

    Klem Blueberry 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top