Doc inviterte ut ei anna dame!

Det ble blogginnlegg litt tidligere enn vanlig i dag, for vi har planer i kveld, og da kan eg ikke være asosial med bloggskriving vettu. Det skjer endelig noe mer spennende enn jobb og sofa her, og vi gleder oss!

Dattera til Doc, og litt dattera mi

Du så kanskje på snapstory i går at Doc har invitert ei annen dame på middag i dag, og at det var helt greit for meg? Den snappen ligger faktisk ute enda i skrivende stund. Og ja dette stemmer! Dattera hans blir 30 år i dag, så derfor har Doc invitert henne ut på middag med oss.

Den beste dattera eg kunne fått!

Tenk at eg har ei stedatter på 30 år! Høres kanskje snodig ut, men eg digger det. Hun er den beste dattera eg kunne fått. Meget oppegående, pålitelig og pliktoppfyllende, smart og pen, en sjelden kombinasjon altså. Selv om eg ikke har hatt noe med oppdragelsen å gjøre, føler eg meg stolt over henne.

Nei nå får eg jobbe litt, har noen timer igjen her, så bærer det rett hjem for å fjelge meg. Og om du leser dette Tonje; gratulerer så mye med dagen! Mamma-Dask er glad i deg! Ses i kveld.

2 thoughts on “Doc inviterte ut ei anna dame!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top