Feiring i det store utland!

Bloggen kommer litt tidlig i dag da vi stakk til det store utland for å være sosiale. Eg ba Doc vekke meg tidlig i dag så vi skulle rekke alt, og jaggu gjorde han det – ved å trykke nesa mi inn i fleisen. Kan ikke annet enn å være takknemlig, eg ga riktig kok ingen instrukser for hvordan han skulle vekke meg. Ble liggende akkurat lenge nok til at Tassen rakk hoppe opp til meg etter sin morgentur, og da var det bare å stå opp.

Sees til neste år!

Med under to timer til avreise var det bare å sluke noe potetsalat før eg kasta meg i dusjen. Det er nyttårshelg, og de siste to dager skal tilbringes i Sverige, bobilen var så godt som klar, Tassen også. Eg tok meg tid til å male på meg et litt mer våkent ansikt, og kan virkelig anbefale DENNE for oss med korte uregjerlige vipper, og DENNE er meget enkel og god på bryna.

Blir nok samme fjeset i morgen.

Så var vi avgårde da, på de livsfarlige veiene. Det vil si, det har vært helt bar fin asfalt der vi har kjørt, så null problemer. Tassen leverte vi hos «tante og onkel», der vet vi han koser seg og har det helt topp, han har det nok mye bedre der enn på nyttårsfest i Sverige. Og vi kunne ture videre.

Det ble selvsagt et lite stopp i Charlottenberg for å fylle kjøleskapet. Vi får servering dit vi skal, men er nå uansett greit å ha noe å bite i sånn i tilfelle. Vi hadde også kjørt fra håndklær og diverse, så det måtte investeres i nytt. Dessuten skulle vi innom bolaget også, det blir ikke akkurat avholds i helga. Nei, nå får vi avslutte her, så skal vi se om vi får ut et årets siste innlegg i morgen! Kos dere, det skal vi!

 

@docogdask

4 thoughts on “Feiring i det store utland!

  1. Nyter å lese bloggen, får skikkelig gohumør boozt av den. Kos dere og nyt overgangen til 2023❤️🥰🥰🥰🍻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top