Hadde glemt dagen derpå!

Jada, nå har vi helt glemt alt av sosiale media og blogg i dag. Festen i går var absolutt vellykka, masse godt å spise, og bare livlige glade mennesker. Det var bare familie og gode venner av familien, alt lå jo tilrette for god stemning.

Nå klarte eg ikke å ta så fryktelig mye bilder i går, men fikk med at vi hadde litt live musikk da.

I dag derimot har det vært mer labert. Eg merker godt at eg er utav trening, for eg har vært mer fyllesyk enn noensinne. Doc og resten av gjengen her sto opp i vettug tid, mens eg ble liggende til langt på dag. Magen begynte ikke å samarbeide før langt ut på kvelden, så det er tydelig at vi har vært lite på fest. Hadde jo glemt denne HER hjemme!

Nå ligger eg fortsatt rett ut på sofaen, men har fått i meg både mat og potetgull. Da er det bare velstand. Og i morgen går turen over fjellet hjemover, da er denne mikroferien over igjen, og neste er til jul. Ja det blir pinnekjøtt og vestlandsjul i år, det gleder vi oss til. Men nå tar vi kvelden her, ha ei flott uke folkens!

2 thoughts on “Hadde glemt dagen derpå!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top