Husvask i bh’en

Fy så deilig vær det er! Joda det er nesten for varmt å jobbe, selv inne på et stort lager, men det gikk greit med bare denne HER og shorts. Skal man kunne fungere nytter det ikke å pakke seg inn. Og etterpå var det rett hjem i sola, bare kaste av seg singlet og bytte til en tynnere og kortere shorts!

Naboene var innom hagen en tur, koselig å sitte ute i sola og skravle litt da. Da de gikk hjem begynte vi å vurdere et måltid. Begge mangla jo matlyst i denne varmen, men mat bør man vel ha uansett. Det ble faktisk noe så enkelt som salat. Kinakål, mais, ananas, vårløk, søtpaprika og ferdig grilla kylling. Selvsagt med 80 tallsklassikeren Thousand Island dressing og cheddarsaus på. Det var faktisk godt i varmen.

Ble varmt å vaske huset i dag!

Men så måtte vi begynne å virke litt da, for Doc har sagt ja til å ha sommerfest for kollegene sine i morgen, og her så det ikke ut! Han tok klesvasken, og tilbød seg så høflig å lufte Tassen så eg kunne få fred til å støvsuge og vaske. Luring, han slapp billig unna den, men det er helt greit, han har vel nok å gjøre til i morgen. Men du kan tro det så snodig ut da eg gikk rundt i bh og en litt for liten shorts med støvsuger og klut!

Det blir et treretters herremåltid her, han har stått og forberedt dette i dag, og eg bare gleder meg! Altså han har laga rubbing og smurt ribba, og han har laga bbq saus på amerikansk vis, og coleslaw på egen oppskrift. Doc er god der. Han er flink å lage mat, og eg er flink å spise mat, vi utfyller hverandre perfekt!

Godt med alt som er gjort!

Prøvde å smiske meg til en romlemantisk halvtime i jacuzzien. Har skrudd ned tempen, så det blir topp å kjøle seg ned litt nå. Doc ble med på en betingelse, at eg vasker badet. Da var det bare å finne spylervæske og tørkerull!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top