Ikke engang tastelås hjelper!

Har nylig fått noen «julegaver», som eg på ingen måte har ønska meg. For all del, hyggelig at noen tar seg tid til å faktisk sende oss noe, men ikke alt er like imponerende. Det har altså blitt sendt mye rart på vår felles snapkonto i det siste. Både meldinger og bilder vi ikke har bedt om, fra vilt fremmede som kanskje ikke er så heldige angående sin porsjon sosial intelligens. Vi har visst en populær konto å sende nakenbilder til. Mange ville nok blitt forbannet av så mye uønska bilder av diverse bjelleklang, men her i huset er vår daglige dose latter sikra.


Vel vel. Mange sier at å sende dickpics kan sammenlignes med en katt som drar ei dau mus i hus, vi ser den er stolt, men er ikke imponert. Det stemmer jo ganske greit. En helt tilfeldig fremmed «adventsstake» eller slapp «julelefse» er virkelig ikke noe å hoppe i taket for. Nå har det spesielt vært ett vedkommende som prøver å omvende oss, han har iherdig forsøkt å få oss til å like sin medistersossis på hele 5,5 cm. Spennende! Nei, det er ikke det.


Så har vi en som ikke skjønner at vår snap docogdask er Doc og Dask da, nei det er visst ikke så enkelt. Han liker Doco sine store brøst. Tja det gjør eg og, men det heller vel mer mot fuglebrøst? Han lurte fælt på om eg likte hans lem(men), og nei det det fikk han altså bekrefta at eg ikke gjorde.

Vi har også en del som lurer på mye rart. Noen spør først «Kan jeg stille deg et spørsmål?» Da svarer eg vanligvis at det gjorde du jo nå da, og de skjønner faktisk ikke hva eg mener. Ja så ille står det til. Noen er mer direkte og spør rett ut om alt de måtte lure på. Når vi drar en «spør oss» med Yolo app kan eg forstå at det kommer inn rare spørsmål, men det kommer også på helt vanlige bilder eg poster på story. De får da svar i det minste.

Kanskje eg skal begynne å sende ut SÅNNE? For det har de tydeligvis manko på. Joda, det går an å blokkere disse, men det kommer jo hele tida nye. Det går også an å sperre så bare venner kan sende snap, men vi får jo så mye annet koselig på snap, så vi vil ikke stenge ute de heller. Vi har heldigvis ryggrad til å tåle litt dickpics, og når vi svarer på sånt, ja da er det jaggu disse kattungene som blokkerer oss!

Snap / Insta

12 thoughts on “Ikke engang tastelås hjelper!

  1. Helt utrolig hva folk mener er ”normalt” og sende til andre!! Men en god dose latter forlenger livet sies det! Men skjønner dere kan bli lei!

  2. ÅJØYE ME😂 e de jammen mulig? Tenk å være så idiot å skrive “jeg er pedo” da blir r jo dere sikkert enda mer tiltrekt😂 de e et fag som mangla i ungdomskolen å de e sosialeantenne fag! 😂 Rett og slett PINELIG!

  3. Kanskje slutte å sladde navna deres, så kan vi alle le litt extra av dem…

    Min onkel pleier å si noen ganger “Ho/han er så dum at ho/han er faen meg skyldig på IQen”
    Det passer rimelig greit på disse smartingene…

  4. Må rapportere inn slike folk. Vært mye i media og det er like alvorlig som en vanlig blotter på gata og kanskje verre. Blitt selv tilsendt mye rart på både Snap, tinder og you name it.. En gang når jeg var på en live app med noen venner fra UK. Kom en asiater og joina oss i ene ledige beamen. Der satt han og dro i loffen.. Jeg så rett ut og lo som pokker: It looks like a cheese doodles! 🤣🤣 Og alle de andre vennene mine lo også. Var ikke imponert og normale folk blir ikke imponert av å bli påtvunget små ostepopper ufrivillig 😉

  5. Sei mæ…… e d nån som gikk sæ fast i svingdøra når iq’en skulle deles ut. Synd man må sladde ansikta t sånne fjåtthauvv. Godt svart av dåkker Doc & Dask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top