Karantene dag 2; Trenger snart PT

Etter å ha snakka med lege i går, fikk eg svar at siden det ikke var så veldig sterke symptomer på Covid19, måtte eg holde meg hjemme ut uka. Måtte bare se an symptomer og utvikling. Den er grei, ei uke skal eg klare. Eg følger fortsatt reglene, holder meg hjemme på sofaen i denne karantenebuksa HER, og fortsetter å dytte innpå med mat. Godt mulig eg trenger en PT når dette er over, for magen begynner å ligne en gymbag!

Formen nå er ikke så forandra fra i går. Har ikke målt tempen enda i dag da. Men hosten har økt noe, det kan muligens ha noe med at leieboeren stekte sveler i sta, så røyken la seg i hele huset. Men gode ble de, oppskrift fra Funkygine på insta. Ellers klør eg konstant i halsen, og eneste som lindrer er å spise. Igjen en grunn til å skaffe PT snart.

«Faen ikkje fred å få…»

Det som er mest plagsomt er at energinivået er på et minimum nå, så de tipsene eg lovde dere med hjemmetrening må nok utsettes litt. Ellers går ting sin vante gang, og leieboeren tok middagshvilen ute i dag, for å være sikker på å ikke bli smitta av noe. Ja hun holder god avstand fra både Doc og meg, mulig det er fordi vi alle pranker hverandre hele tida nå…

6 thoughts on “Karantene dag 2; Trenger snart PT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top