Kast klærne!

Sorry folks, men det blir ikke noe langt innlegg i kveld. Vi hekta på vogna, fikk med en gjeng, og stakk på camping. Her er det et nydelig vær, og vi koser oss max! Tassen er også med, også han nyter livet, han elsker å dra på tur. Litt som faren vettu, møter mange hyggelige mennesker. Har forresten med meg både bikini og korte shortser!

Folk er så gode at eg får servert masse godt som eg faktisk tåler!


Vil forresten nevne at eg gjorde et lite forsøk i forbindelse med gårsdagens blogginnlegg. Eg posta bilde av meg med både valker, cellulitter og grevinneheng på insta, og spurte folket hva det første de la merke til var. Ikke en kjeft nevnte noe om mine skavanker. Da føler eg at eg har bevist det, at det ene og alene er en selv som legger merke til det. Så det er faktisk bare å prøve, sleng på deg en bikini og prøv, du vil føle deg forbanna fri, eg lover!

Fortsatt god pinse, vi njuter og koser oss, det burde du også gjøre!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

One thought on “Kast klærne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top