Kjøpte feil kupong, det ble gevinst!!

Er litt deilig å ta helg selv om vi er møkk lei av å bare sitte hjemme, for nå begynner dette viruset å dra det litt vel langt. Hadde du trodd det for er år siden da vi hørte de første ryktene om corona, at vi skulle ha en felles asosial dugnad sammen? Ikke vi heller, men her er vi, i sofaen nok en fredag med potetgull i fanget.

Men over til det eg skulle skrive i dag, noe eg har helt glemt å fortelle dere! Doc spiller Lotto ukentlig, også Vikinglotto, og innimellom disse andre TV-trekningene. Eg spiller mer sporadisk, når eg føler det er bortkasta penger gir eg meg, og da kan det gå flere måneder uten. Så blir eg plutselig frista igjen, av de svære summene som hadde løst alle våre mikroskopiske bagateller.

Den følelsen når man vinner noe!

Onsdag var en sånn dag, eg så noen forvirrende høye tall som blinka imot meg på ei nettside. Nå var det på tide å prøve lykken igjen, så eg logga inn på tipping-appen i god tro på både nedbetalt hus, ferie og til og med råd til de ti dagene i karantene etter ferien. Nå skulle det bli store summer her!

Kjøpte kupong og huka av for joker, betalte i beste mening, og sjekka «mine spill» for å se at alt var i orden. Men hva ser eg der? Trekning lørdag? Eg hadde kjøpt feil! Det fikk bare være, eg gikk på ny inn for å kjøpe kupong til Vikinglottoen. Da eg skulle forsikre meg at alt var riktig hadde eg glemt å huke av joker, men klart å spille en femukerskupong! Det fikk beiste eller bære, nå gadd eg ikke mer styr, og tenkte stille for meg selv, at med så mye jobb for en skarve kupong måtte det jo bare gå veien.

Fire uker til å vinne på, pluss morgendagen!

Jaggu! Tror du ikke det tikka inn en SMS utpå kvelden hvor det sto eg hadde vunnet? Det var hell i uhell! Og da eg klikka inn på SMS’en lyste det imot meg, 60 kr! Jepp, gevinst er gevinst, det er da tre kvart snusboks om ikke annet. Så får vi håpe de fire neste ukene bærer mer frukter, eller eventuelt morgendagens Lotto med joker henter hjem millionene.

2 thoughts on “Kjøpte feil kupong, det ble gevinst!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top