Klar for pensjon!!

Ja, som du sikkert fikk med deg tok vi turen ut på byn i går. Eller byn og byn fru Blom, Jessheim var stedet, men det har vel bystatus. Kulturbanken Kreti og Pleti hadde livemusikk, og vi begge var beredt på festligheter, da var den saken grei. Det var Slagerkameratene som spilte jula inn, dog med slagere i stedet for julemusikk, men det var i det minste gode slagere.

Siden eg ikke tok bilder ute får eg bruke et til av de eg tok ved treer hjemme.

Vi fant oss raskt plass i baren hvor vi bestilte øl og cava, møtte noen kjentsfolk av Doc, og ble kjent med en hyggelig kar som satt der fra før. Her ble det naturligvis dansing og skåling ei god stund før vi bestemte oss for å rusle videre. Er så lenge siden vi var ute på Jessheim at vi ville sjekke flere steder, så vi rusla bortover Storgata før vi ramla inn på gamle Haven. Aner ikke hva det heter nå, men før pleide det være liv der, så vi tok sjansen.

Joda, de vibrerende trommehinnene kunne konstatere liv, men vi trossa det og fant baren. Sist eg var innom her må være mange år siden, for eg synes å huske at det var bredt aldersspenn i klientellet. Nå så det ut som alle var yngre enn meg, og når ei jente synes det var så koselig å se eldre folk på byn bare lo eg og jatta med.

Den mynten datt ikke ned med en gang, for å si det sånn. Det var pokker med oss hun snakka om. Eg er 38 år og anser meg selv for å være en av dagens unge, eg er faen meg ikke eldre! Voksen? Tja, men ikke eldre, langt i fra, over 20 år til eg får pensjon jo! Men da var det helt greit at Doc var trøtt og ville hjem før midnatt, så kan ungdommen heller få være litt sjef på disse utestedene. Kanskje vi er litt gamle til den type utested? Samme det, vi hadde det gøy vi!

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top