Frisørtime og fest


Blir bare en kort og litt forsinka oppdatering i kveld, for nå er det mange gjester og lystig lag. Tenkte bare å nevne en av de viktigste tingene å prioritere når eg er på Vestlandet. Her har eg jo ei barndomsvenninne som eg faktisk bare må hilse på når eg er hjemme, er vel eneste fra barneskolen eg fortsatt har kontakt med. Vi er på mange måter veldig forskjellige, men samtidig veldig like på noen områder. Og vi har alltid mye å prate om.

Det fine med Veronica er jo at hun er frisør, så da har vi jo en unnskyldning for å få litt tid sammen. Er ikke mange frisører som faktisk klarer å håndtere dette pistrete fakset mitt, men Veronica får det til, og i tillegg får eg vin underveis. Da bar jo turen over til henne i dag, og stakkars Doc måtte pine seg gjennom over to timer kaklende dameprat. Joda han tok seg jo en tur på butikken i sta, men kom til kort da han i kassa fikk beskjeden «nei her er det bare varetelling i dag». Håret mitt som inneholder masse skjulte rødpigmenter ble utrolig nok ikke gult, men eg har likevel skaffa meg min favoritt sølvshampo, denne HER. Nå er vi jo hjemme igjen, og her er det festligheter, og jaggu har Veronica tatt turen også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top