Luke 19; nystelt kverdagsmus!

I dag har vi besøk, så nå blir det bare en kort oppdatering. Svigers og dattera til Doc er på middag, og vi har en mikrojulaften her siden vi skal til Vestlandet i jula. Så her har vi dytta i oss ribbe med kanskje litt for mye tilbehør, og riskrem til dessert. Og Tonje hadde med seg en selvvalgt vegansk rett som så like godt ut. Vi njuter livet og koser oss max med litt vin og sånn, uten å utdype det mer.

Doc glemte forresten å si hvor eg skulle hente Tonje, så eg sto et kvarter utenfor leiligheten før hun ringte og ba meg hente henne på jobb…

Dagens luke var nok noe som var på høy tid å gjøre, noe eg vanligvis ikke gjør vinterstid, nemlig hårfjerning her og der. Kverdagsmusa var så og si gjengrodd, og bare får å ha mitt på det reine, kverdagsmusa er altså håret under armene, så ingen grunn til skitne fantasier. Dette var ikke store jobben egentlig, eg tok det bare da eg var i dusjen, og nettopp derfor eksisterer det ingen bilder av dette.

Skal nevnes at eg har spart håret på leggene, for eg har en sånn voks som eg tenkte å teste der en dag. Leggene er vel det minst vonde stedet å teste, så om det skulle funke uten de store nødskrikene, tar eg like greit nesehåret samtidig. Vi får se om det kanskje blir i morgen. Nå skal eg være litt sosial igjen her, vi talast!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top