Nå skal ragget vaskes ordentlig!

Har du noen gang hatt samme varen på handlelista i over ei uke bare fordi du har glemt den hver gang du har vært innom en butikk? Det hadde eg nå. Når eg bare har to-tre ting igjen på lista tenker eg alltid at det siste husker eg i hode, så legges tlf trygt i lomma. Siste varene er som oftest såpe, sjampo, tannkrem eller noe sånt, og det tar man i forbifarten på vei til kassen.

Vel, for å si det sånn; vi har vært tom for vanlig sjampo ei stund nå. Har jo hatt en sånn jallasjampo stående her, men den er bare til nødstilfelle fordi vi begge får eksem av den, men den har vi nå brukt i ei uke. Etter jobb i dag var eg derfor ekstra nøye når eg gikk inn på butikken. Henta det eg skulle ha av grønt først, deretter direkte mot hygieneartiklene og plukka med sjampoen. Problemet var bare at eg da glemte snusen i stedet.

Ute i bilen satt eg og vurderte om eg skulle gidde å gå inn igjen, men kom frem til at vi forhåpentligvis hadde nok begge to. Eg hadde dessuten lovd å lage middag til en sulten Doc som satt og venta, så eg svingte hjemover. På veien fikk eg derimot andre tanker. Ikke nye tanker egentlig, men de samme tankene eg har hver dag på vei hjem. Hvorfor i huleste kjører aldri 440 ruta i mer enn 40 i 60 sona? Eg havna igjen bak bussen mellom Kisa og Algarheim, blir like oppgitt hver dag.

Klar for en dusj nå!

Da eg omsider kom hjem så eg at vi hadde nok snus, så eg overtok middagen som Doc hadde starta på. Det ble grateng med makaroni, pølser, raspa gulrot, hakka brokkoli, vårløk og Dolmio sin cheddarsaus. Helt nydelig, om eg så får si det selv. Etter å ha latt maten sige på sofaen noen timer, skal eg nå endelig i dusjen og vaske ragget med riktig sjampo. Det blir nok ikke feil!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top