Tar en dag om gangen

Tassen var tidlig på an i dag gitt, han er fortsatt i bobilmodus, altså oppe før fuglene fiser. Da var det bare å stå opp og starte dagen. Vel, i det minste forflytte dette knirkende skroget ned på sofaen mens Doc lagde frokost. Fortsatt sliten etter alt som har hendt i det siste, men nå er det på tide å ta fatt på hverdagen før den løper fra meg. Begynner i det små, tar litt og litt, så eg starta med å sette på ei maskin med klær.

Ble sittende i sofaen og glane tankeløst mot skjermen på veggen. Planen var å bære inn litt klær fra bobilen, men det skjedde ikke. Da vaskemaskina var ferdig hang eg det opp og satte på ei ny, og endte deretter tilbake i sofaen. Igjen ble eg sittende og glane tomt på en skjerm til maskina ble ferdig så eg kunne henge det opp, men da kunne eg ikke bli sittende lenger, så eg tok med Tassen på tur.

På shopping med fett hår og en genser som sikkert burde vært vaska…

Nå var eg på en måte i gang, og middagen kunne planlegges. Mangla bare et par ting, og dessuten trenger eg et svart antrekk nå. Da ble det en tur til Jessheim hvor eg oppdaga at eg dro på shopping i turshorts og en gammel Disney hettegenser. Er visst ikke bare Tassen som er i bobilmodus, men så er eg sliten i utgangspunktet. Gikk ikke lange tida før eg fant DENNE toppen, og ei bukse eg ikke finner link til fra KappAhl. Tror det blir fint.

Ellers ble det en tur innom Rema for å hanke inn resten av ingrediensene til både dagens og morgendagens middag. Det ble Bali kyllinggryte i dag i alle fall, og deretter sofaen og godteri ut kvelden. Får se om eg holder kviledagen i morgen hellig, eller om eg gjør litt mer her. Nå tar vi i alle fall kvelden på prærien.

 

Snap / Insta

5 thoughts on “Tar en dag om gangen

  1. Skjønner det er triste greier hos dere om dagen, og når du nevner svarte klær så skjønner jeg jo 😞 Livet skjer litt voldsomt innimellom. Dere får bare ta dagene som de kommer, en for en, man kommer seg videre om det er vondt. ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top