Plutselig besøk!

Wow! Snakk om å gå troll i ord! I dag var Doc først oppe, mens eg nesten knakk morgenkvisten. Problemet var bare at det igjen var meg Tassen vekka litt brått med biting i nesa. Det fikk gå, Doc ordna hardkokte egg til frokost, så da var alt i skjønneste orden.

Bare elsker denne kjolen! Link HER

Etter litt sløving på sofaen rusla eg i dusjen. Ikke at eg hadde noe å gjøre, men det var på tide. Sola skinte og terrassen lokka, så etter dusjen var det bare å få på deo, dra håret opp fra nakken, og putte kroppen inn i denne deilige sommerkjolen HER. Med meg ut på terrassen hadde eg bare ei Pepsi Max og snusen, og der ble eg. Du så herlig!

Så luftig og deilig kjole! Link HER

En liten tur med Tassen måtte til, men vi gikk ikke stort lenger enn til ene naboen. Der ble det litt skravling før vi rusla hjem igjen til terrassen, hvor eg kosa meg med surmelk og kavring. Blir mye av det for tida, crohnsen har slått seg kraftig vrang, og eg tror det er på grunn av korona.

Uansett, nå må eg «legge på» nå, vi fikk besøk her. Et vennepar er på ferie og låner gjesterommet i natt. Da tenker vi å være litt sosiale, så vi prates!

 

 

TikTok / Snap / Insta

8 thoughts on “Plutselig besøk!

  1. Så koselig😀
    Du var utrolig fin i den kjolen🥰
    God bedring med Crohnsen❤️
    Klemmer🥰❤️

  2. Kjempefin i kjolen 😊Tenk om dere kunne få Tassen til å lage frokost med hardkokte egg 😂Det hadde vært noe det!! 😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top