Fredagen kom brått på

Fullstendig i svime, nærmest i koma må eg ha klart å karre meg opp av senga, via badet, og deretter på jobb i morges. Husker eg stempla inn, men ikke en dritt før det. La gå, eg var i alle fall ikke for sein, bare henta meg en kopp kaffe og begynte å jobbe. Noe startvansker var å spore, men da eg kom på at det var fredag gikk alt som smurt.

Bare meg, resten av isteen, og en rosa tråd som viser hvor langt oppe eg må øke masker på julekjolen eg strikker.

Doc ringte på et tidspunkt og etterlyste ei eventuell handleliste siden han skulle på butikken, men eg som minnes å ha sendt han den på sms ba han bare kjøpe mer julebrus. Siden eg kom hjem først vrengte eg av arbeidsklærne og lot DENNE omfavne meg, så benytta eg meg av tida til å rydde litt. Ja, det må gjøres før eg setter meg, og helst i fred, ellers kan det fort utebli. Da Doc kom hjem var det dermed god plass til posene på kjøkkenbenken.

Her var det jaggu mye godt! Alt på handlelista pluss litt til, til og med dobbelt av noe. Men den julebrusen uteble, sto ikke på lista. Nei nei, da fikk eg klare meg med en halv iste og vann i kveld da. Eg gadd vel ikke dra på butikken må vite, eg var oppbrukt på det tidspunktet. Med litt flaks dukka det plutselig opp både Pepsi Max og vin, så det gikk overraskende bra dette her.

Ei hel bøtte med krydder faktisk.

Til middag skulle Doc lage pizza, og noen av de ingrediensene fascinerte stort. Det vil si, den bøtta med pizzakrydder (som vist på snap og instastory) var noe eget. Aldri sett ei så lita bøtte før, mindre enn et kjøkkenglass. Når man da er overtrøtt og sliten som en vridd vaskeklut, da blir sånt morsomt. Ja, eg sitter faktisk enda og ler av den, det er så i ustand eg er, begynner å bli god på å se det positive da!

 

@docogdask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top