Shopping og diverse

I dag sov eg så langt ut på morgenkvisten at den kvisten begynte å knirke. Tassen satt pent og tålmodig ved senga og venta, men da Doc begynte å grisselere på kjøkkenet var løpet kjørt. Bare å stå opp når Tassen skal ha rester til frokost, og i dag ble det fleskepannekaker, så eg kan forstå iveren hans. Pannekakene var gode, flesket også.

Litt kjedelig var det å bare ha vann og Pepsi Max, Doc skulle hatt tak i et par ting som han hadde glemt å kjøpe i går, og det minka på Tassemat. Doc selv skulle bruke dagen ute i garasjen, så eg hadde ikke store valget. Heiv meg i dusjen så eg ikke skulle skremme bort de andre på butikken. Da eg skulle kjøre satt en dritetrengt Tass og blokkerte døra. Det ble tur med Tassen, så var eg klar.

Fotobomberen her er en meget oppmerksomhetssyk type ja.

Kom brått på hvorfor eg vanligvis holder meg unna lokaler med lokkende vinduer og kassaapparat på lørdager, det var trakkende fullt. Etter å ha gått i kø innom flere butikker kunne eg fornøyd vende grillen hjemover. Doc var fornøyd, han fikk tørkerull i garasjen og rosenkål til juleskinka. Ja, det liker han, men ikke gulrot og brokkoli.

Mens han gjorde seg ferdig med bremserør og diverse i garasjen rydda eg oppvasken og herja litt med Tassen til han dunka nesa i en stol. Da ville ikke han mer, og la seg litt furt i buret. Eg fant spøtet og tok noen omganger på den vordende kjolen. Doc kom inn og ordna middagen, og siden har vi lagt på sofaen og kjørt i oss masse rart med mye sukker, ja, selv om vi egentlig var for mett for godteri. Herlig!

Maskorama ble også en suksess, for eg gjetta riktig på de siste tre! Pølsa røpte seg med skeivt smil og knekt tann i maska, Kvammen røpte seg ved å ofte sette seg på huk, og Bilal hørte man på stemmen fra første program. Det morsomste i år må være at eg klarte lure folk til å tro at Lothepus var ulven, og at det til og med ble nevnt på Maskorama-podden! Mens eg selv hadde Kvammen på ulven fra tredje episode.

 

@docogdask

2 thoughts on “Shopping og diverse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top