Nå driter eg faktisk i det

Det ble veldig koselig med gjester her. Kvelden i går ble tilbrakt ute ved bålet, og maten sier vel seg selv, pølser. Etter en god natts søvn var neste måltid egg og bacon, hvilket er en slager her i huset. Hele formiddagen ble brukt til skravling på terrassen før våre venner starta bilen og vendte vestover igjen.

Jepp, samme kjolen i dag! Klikk på bilde for link.

I dag tenkte eg å prøve å unngå den der heftige hostesafta. Ikke bare gir den sjuke mareritt, men den største bivirkningen, som er forstoppelse, har slått inn for fullt her. For mye info? Nei, enhetlig ikke. De fleste av oss opplever det i blant, hvorfor skal vi ikke tørre å snakke om det da? Det er ikke farlig å snakke om, tvert i mot kan det være lurt å ta det opp, da kan man i det minste gjøre noe med problemet.

Nå har eg bare tatt én dose hittil i dag, men det blir nok en til før eg legger meg. Orker ikke ligge og hoste halve natta, da er det bedre å drømme om styggen sjøl, eller lignende. Skal uansett til legen i morgen, så får vi se hva han finner ut, og om det er håp for bedring.

Nå har vi jo ikke gjort stort annet enn å slappe av i over ei uke. Støvet flyter og skittentøyhaugen vokser, men nå har eg kommet til det punktet at eg driter i det. Eller, om eg ikke hadde vært forstoppa da. Well, you get the picture. Får se hva eg gidder gjøre i morgen etter legetimen, kanskje eg heller skal kompensere med en god middag?

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Nå driter eg faktisk i det

  1. Hei:) regner me det e Cosylan du har fått.. jeg ber alltid om å få Solvipect comp(den på resept) når jeg hoster ☺️ den både demper hostinga og gjør noe med årsaken til at man hoster(altså ved en forkjølelse/lungebetennelse)! Litt usikker på Ronna hoste, men funka for meg når jeg hadde ronna hoste! Men det jeg egentlig skulle frem til er at den er ikke like har for magen som cosylanen fikk jeg høre av legen på sjukehuset ☺️ så kanskje verdt å prøve å bytte? ☺️ den smaker også digg ifh til cosylanen 🙈 den smaker lakris😍 så liker du lakris, verdt det🤩 er morfin i den å☺️ hilsen hu som hosta på seg ribbeinsbrist å 2 knuter på stemmebåndene pga ronnan🙈🙄 spent på hvor det hadde endt uten solvipect🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top