Noen artige julegavetips!

Reklame |

Tror du ikke denne tøtta glemte å stille alarmen i går da? Det resulterte i en time og 40 min for seint på jobb, men for en gangs skyld var eg ordentlig uthvilt, og det var ikke så verst. Fylte kaffekoppen og gjorde min plikt, og dagen gikk relativt fort. På vei hjem måtte eg innom noen sjapper for både julegaver, mat og termometer (som nevnt på snap). Vårt har stått på stedet hvil i ei uke, så vi stoler ikke på det lenger.

Klar kor førjulsfest, og Tassen vil gjerne være med. Han ser jo ut som en nissehund da.

Siden vi står litt på farten og skal bort, tenkte eg å bare kjapt komme med noen julegavetips som er overkommelige for «de vanlige» som Støre sier. Det er jo blakk fredag, mye billig der ute, og om man handler på nett nå rekker man å både få gavene og pakke det inn før jul.

Til far kan du kjøpe DENNE som tullegave om han har skjegg da, hehe! Eller DENNE hvis ikke.
Til mor kan disse HER være fine, alle mødre elsker vel å tenne lys over alt, og så er de skikkelig fine.
Til søster kan de HER kanskje være litt artige.
Til bror er disse HER bare helt perfekt! Digger de!
Til de minste er jo DENNE litt artig da, kan bli fine bilder og minner av det.
Til han er disse HER helt topp, for han har garantert en del gamle og utvaska som bør byttes ut.
Til henne kan DENNE kanskje gjøre julenatta litt ekstra spennende.

 

@docogdask

2 thoughts on “Noen artige julegavetips!

  1. Greit med julegavetips da!

    Jeg er halvferdig med gaver…. det tar sin tid… og det å finne ut hva man skal kjøpe ikke minst! Julegavetips er da greit å få med!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top