Ny revolver på Doc

Reklame | Romerike Tattoo Studio

Å merke kroppen med blekk er det mange som gjør, også meg, men for meg er det litt viktig att dem betyr noe eller har en mening et minne om noe. For noen år siden på tur til Granka var det duket for en tekst på armen, som jeg syntes har en god mening. Time ble bestilt og jeg satte meg i stolen, og der ramla det inn et vesen med kvinnenavn, samt rimelig mye blekk på kroppen. Hun minte meg mere om et fabeldyr, men allikevel så det kult ut og jeg tenkte dette blir bra. Når dette fabelvesenet var ferdig så det egentlig rimelig bra ut, og jeg var rimelig fornøyd, men etter som det grodde så jeg at dette ikke kom til å bli som håpet.

Originalen, ser du hva som står der?

Dette har irritert meg i flere år, men aldri fått gjort noe med det før noen uker tilbake, da jeg var innom på Romerike tattoo for å få laget en annen tattoo med menig. Da tenkte jeg å høre om dem hadde en ide om hva jeg kunne gjøre, og selvsagt hadde dem det. Dem skulle tegne en coverup som kunne passe meg. Noen dager gikk og så fikk jeg en melding fra Synnøve om en som burde passe meg i western stil. Jeg takket ja, og her om dagen var dagen her da den den skulle stikkes på plass i huden.

Ble en helt rå cover up!

Folka på Romerike tattoo studio er meget oppegående og dyktige artister, alltid god stemning og masse humor der, så dette visste jeg kom til og bli bra. Etter 1,5 time ca var den gamle borte og en ny flott colt army på plass, noe som passer meg helt topp da cowboyer og den gamle western tiden fascinerer meg. Tusen mange takk for en flott coverup og selvsagt ble jeg meget fornøyd. Skal jo tilbake om ikke alt for lenge og få laget den teksta som ble borte et annet sted på kroppen.

– Doc

Snap / Insta

2 thoughts on “Ny revolver på Doc

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top