Tatt opp en gammel hobby

Reklame |

Lov å leke litt underveis vel?

God søndagskveld! Hatt en fin helg? Ja vi spør om dette nesten hver søndag, men det er fordi vi oppriktig ønsker at leserne våre skal ha det bra. Vi har i alle fall hatt ei flott helg. Fredagen var jo eg på sykehus og sykla naken (mer om det HER), mens Doc var hos tatovør og fikk en rå cover up (se bilder HER). På ettermiddagen ble det rolig, vi bare slappa helt av, hvilket har blitt en vane nå.

I går var vi hos svigers på middag, vi feira bursdagen til svigerfar. Der var det, som alltid, mye godt å spise, ingen går sulten derifra. Det er alltid kos og hygge hos svigers, tror eg har vært veldig heldig med svigerfamilien.

Merket Doc har laga

Dagen i dag har stort sett blitt tilbrakt på sofaen, ja vi har vært late som pokker. Men for å unngå å gro helt fast har vi da drevet med litt forskjellig. Doc har laga noen morsomme klistremerker som han selger, bare å klikke inn på vår fb side Doc og Dask, det er øverste innlegget der. Det har faktisk gått ganske mange alt, og eg har fått det på bilen min også.

Føler eg ser ut som en 90 åring her, men eg koser meg eg

Selv har eg tatt opp en gammel hobby som eg drev litt med før, geriljabroderi. Om du ikke har hørt om det før kan det nok høres litt rart ut, men det er faktisk bare uskyldig moro. Det er noe så enkelt som broderi med en en morsom vri, det kan være morsomme tekster, banneord, spydigheter, osv, bare at det ved første øyekast ser pent ut. Nå driver eg med noe som skal henge i gangen, det blir jo litt artig da. Teksten ble eg tipsa om, men designet fiksa eg selv. Det letteste er å lenge det på ruteark først, og så med gråblyant på stoffet, så er det bare å begynne med korssting. Men nå er det veldig dårlig lys her på kveldene, så eg har skikkelig lyst å kjøpe en sånn lampe som de har HER, for den var skikkelig fin og hadde passa perfekt inn her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top