Ny uke, ny mnd, samme leieboer!

Det var ikke bare ny uke, men ny måned også, så det føltes helt greit å stå opp i dag. Egentlig i grei form etter helga, så dette lover bra. Med den faste kaffekoppen på plass gikk dagen smertefritt. Ja, eg har fått noen bemerkninger av flere angående denne kaffekoppen, det har nesten blitt et varemerke denne grønne termokoppen.

Er go’koppen det!

Saken er den at eg har rekna på hvor mange engangskopper det går i året, og om eg drikker to kopper daglig blir det 440 kopper i året. Er det egentlig nødvendig? Da gjør termokoppen fra Felleskjøpet bedre nytte, både for temperert kaffe og for miljøet. Ja, og så våkner eg like mye selv om eg har medbragt kopp da.

Etter jobben måtte eg handle litt. Fikk lister fra både Doc og leieboer, i tillegg til at de ringte for å få med alt. Likevel glemte eg knekkebrød. Hjemme venta de begge to med koteletter, båtpoteter og maisstuing. Vi spiste nok uten tvil litt mer enn nødvendig, så etter middagen gikk eg og leieboeren en litt lenger tur med Tassen enn vi vanligvis gjør. Ja, vi har godt av det både leieboeren, Tassen og meg.

Leieboeren har gått litt mannekeng i kveld da, prøvd litt diverse antrekk og penklær og sånt. Planen var å ta ansiktsmasker i kveld, men det gadd vi faktisk ikke. Må ha noe å drive med i morgen også, og dette skjønnhetstyranniet til leieboeren er nok greit å dra over flere dager. Ellers har det skjedd fint lite her i dag, med andre ord en helt vanlig grei mandag selv om det er både ny uke og ny måned.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Ny uke, ny mnd, samme leieboer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top