Pandemi gjør meg yngre!

Denne uka har gått fryktelig fort altså, er jo freddan igjen i morgen alt! Men det har jo ikke skjedd så mye de siste dagene da, bortsett fra at Doc har vært ivrig og kløyvd mesteparten av veden, effektiv type han der ja. Men selv har eg jobba iherdig med å slite sofaen jevnt. Er liksom ikke så mye spennende som skjer i en lockdown med strenge smittevernstiltak.

Greit med vinter så eg kan skjule denne nye puberteten med et skjerf…

Det positive med smittevern er at eg ser yngre og yngre ut for hver dag som går, er jaggu meg kommet tilbake i puberteten av hele greia. Blir til og med spurt etter leg på polet, hvilket eg tar som et kjempekompliment! Dette har en sammenheng med de mange kvisene som er i ferd med å overta fjeset, haka kan ved første øyekast forveksles med en Grandiosa som har fått for lite tid i ovnen.

Er mest rundt og under haka, men noen lenger opp også. Er nok helt normalt dette.

Disse kvisene kommer høyst sannsynlig av en sammenheng mellom munnbind og det at Pfizer ikke har hatt tid til å produsere p-pillene mine på et års tid. De fleste kvisene er i munnbindområde, samtidig som et p-pillebytte kan gi stort utslag i resten av fleisen. Kviser som kommer av munnbind, også kalla maskne, er gjerne litt vonde og dype hos meg, da får eg ikke tatt de. Men eg har fått anbefalt denne HER, den skal rense huden godt. Bare å ta en runde eller to hver dag, så skal det bli bedre. Og husk selvsagt ansiktskrem etter rens! Denne HER er samme serie og skal være bra.

Er forresten en del som spurte hvor eg fikk det ordna med nye dekk til Forden, de er kjøpt og lagt om hos TireShop på Jessheim. En dyktig arbeidskar som driver det, han har hjulpet oss flere ganger med både å legge om og å plugge punktering, kan trygt anbefales!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top