Q&A oktober!

Reklame |

Sender dere nakenbilder til hverandre?

Hehe, vi ser jo hverandre hver kveld når vi legger oss, så eg ser ikke nødvendigheten i det.

Hvem gjør mest husarbeid?

Haha definnitivt Doc! Tro det eller ei, men han er mye flinkere enn meg å komme igang med ting. Eg hater husarbeid, men vet det må gjøres. Doc er den som setter i gang, og så begynner eg gjerne litt etterpå.

Hva som er det beste med å være gift med Doc?

Tja hvor skal vi begynne..? At han er full av tull gjør jo hverdagen ganske så spennende og morsom da. Men sånn litt dypere, når eg er sammen med han føler eg meg sterk, enten det er i diskusjon mot han, eller om vi er sammen om noe. Vi har fått til mye kult sammen. Eg vet at eg har blitt en mye sterkere og bedre person etter eg og Doc ble sammen.

Vi elsker jacuzzi, men ikke i den

Har dere hatt sex i jacuzzien deres?

Haha nei det har vi faktisk ikke. Frem til nå har den stått ute i hagen med fullt innsyn av naboer og biler, og vi er ikke blottere akkurat. Selv om vi nå har fått den inn i garasjen er det nok liten sjanse for at vi prøver på det.

Ser ut som dere har bra selvtillit, hva er deres beste tips for å forbedre min selvtillit?

Så lenge du smiler som om du virkelig mener det, som om du akkurat har fått en kjempegod nyhet, kan lite gå galt. Uansett hva du gjør, hvor du er, hvordan du går kledd, hvordan du ser ut, et smil er det beste du kan ha. Det gjør andre mennesker rundt deg glad, og det gir en oppriktig god følelse. Husk å alltid være hyggelig og høflig, gjerne hjelpsom der det er nødvendig. Du merker fort når du gjør andre godt, og det er absolutt beste styrke for selvtillit. Eg kan f.eks føle meg helt topp i slippers og joggebukse på butikken, så lenge eg smiler til de eg møter der.

Har noen av dere gjort/tenkt å gjøre noen kirurgiske inngrep noen gang?

Tjaaa, har da operert hemoroider før da, og hatt botox i baken av samme årsak. Og Doc har fiksa et kne da. Ellers blir det vel noe om det trengs for helsa etterhvert som vi blir mer skranten i fremtida. Vi fikser ikke på noe som funker, enten det er kropp eller ting.

Oppvåkning fra narkose etter siste «inngrep»

Hva skal dere være på Halloween?

Vi skal ikke ha Halloweenparty i år, så vi har ikke tenkt ut noe antrekk enda. Om vi skal kle oss ut må det vel bli noe sånt som HER og HER.

Er det ikke mer av dere i charterfeber i år?

Vi vet ikke selv hva som skjer i klippen, men vi filma mer enn det som er vist hittil, så vi vil jo tro det kommer mer. Noe av det morsomste er ikke vist enda.

Fornøyd med ny iPhone?

Jepp, den lever opp til forventningene! Veldig bra kamera. Skaffa meg iPhone 11 pro med sånt svitsj abonnement, der kan man bytte tlf en gang i året så lenge den er hel. Og nei dette er ikke noe spons.

Noe spennende som skjer i høst/vinter?

Ja absolutt! Er flere ting, og dessverre ikke så mye vi kan si om det enda. Men ellers blir det vel noen festligheter og sprell her og der.

Hørt at dere skal være med i «ja vi elsker camping», er det sant?

Vi har vært noen ganger på Montebello camping, og det har vært filmteam der da. Spørs hva de tar med av det da, det er ikke mye vi har blitt filma der akkurat.

Ja, vi elsker camping! Vi har vært noen ganger på Montebello

Er dere noe på Hadeland?

Njaa, hender vi kjører forbi på vei til Vestlandet da, ellers er det lenge siden sist vi har tilbrakt tid der.

Hvor gammel er du Dask? Synes du er vakker.

Takk! Nå ble eg smigret, hehe! Er 34 år, men kroppen virker som en sprek 80 åring!

Får dere mye hat på blogg og sosiale media?

Nei. Etter å ha vært litt på TV og starta blogg som faktisk blir lest av ganske mange, hadde vi forventa å få litt så kalla hat, men vi har ikke fått mer enn to-tre negative tilbakemeldinger. Det har vært saklig og konstruktivt, altså ting vi har kunnet bedre oss på. Om et og annet nettroll skriver noe piss tas ikke det som hat, man ser tydelig om det bare er tull.

Hvor har du kjøpt Adidas knappebuksa?

Usikker på om de har den grønne inne nå, men mener de har i flere andre farger, du finner de HER.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top