Sakte men sikkert!

Det var ikke mye velvilje å finne i denne kroppen da Tassen kom for å vekke meg i dag. Tassen, som forøvrig hadde kjempa seg forbi det grusomme monsteret støvsugeren for å vekke meg, nekta å hoppe ned igjen fra senga i frykt for at støvsugeren skulle ta han, så han la seg godt til rette på puten til Doc. Der ble vi en liten time før vi sto opp, og eg kunne følge han forbi støvsugeren igjen.

Frokosten ble noe så enkelt som helt vanlige brødskiver med helt vanlig pålegg, ingen gadd noe oppstyr i dag. Pulsen var igjen gått over på totalt kaos, absolutt null rytme å finne der, men eg har lært å surfe på bølgene.

Bare å sette i gang!

Resten av huset skulle også tas, og Doc skulle fortsette litt i garasjen. Nei her brygges ikke Rom på en dag akkurat (eller var det bygges?), vi tar det helt piano, med mange pauser. Ja både matpauser og bare «slappe av» pauser, for når pulsen stiger senkes ræva i sofaen.

Nå ble eg jo ferdig i overetasjen i går, og skulle ta denne etasjen i dag. Etter å ha gjort meg ordentlig flid med både rydding, vasking og støvsuging rydda eg på plass «vaskeriet» og gikk på do. Der oppdaga eg at eg har glemt å vaske badet, men nå gidder eg ikke, så det får bli i morgen. Garasjen trenger bare en vask også nå, så er den klar til helga.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top