Det kommer seg nå!

Visste du at det finnes noe positivt med mandager? Det er stort sett mandag og fredag energinivået mitt er på topp. I dag har eg for det meste vært i god form, pulsen har holdt seg noenlunde stabil, så eg har ikke vært så trøtt og sliten. Med så mye væromslag har magen tatt over for utfordringene her, men det er virkelig bedre å gå på do enn å ikke orke noen ting.

Det gikk altså helt fint på jobben, selv med mye energi tok eg det lugnt for å ha litt igjen videre ut i uka. Fikk i meg den vanlige kaffe moccaen og en sånn HER, og bare jobba jevnt og trutt. Går fortsatt 50% og tenker det er greit ut uka, eller til eg ser at formen vedvarer.

Etter jobben var eg en liten tur innom senteret på Kløfta, for da eg bytta på senga i helga ble eg så oppgitt på putene våre. De er nok en del år gamle, og har totalt mista fasong. Når det ser ut som putetrekket henger og slenger som en stor pose med en ball oppi, da er det på tide å bytte ja. Deilig med nye fluffy puter!

Ingen ting på fingrene etter ei hel skål! Og ja, eg løp rett på do da det var tomt, skål for crohns!

Ellers kjøpte eg baconterninger, for planen var potetsuppe i dag. Men da eg var i butikken mista eg lysten på å stå så lenge ved gryta, så eg helgarderte med pizzafyll i tillegg. Doc virka veldig glad for det, og dro en deig ut fra fryseren. Dermed ble det pizza.

Til dessert gikk Doc som vanlig ut og plukka seg litt rips som han hadde vaniljesaus over, mens eg spiste ei skål ostepop. Og mitt luretriks? Eg spiste det med spisepinner for å unngå grising, jaggu ikke dumt å være litt «kulinarisk kultivert»!

 

Og forresten så har Doc lagt ut video på vår YouTube kanal i dag, link direkte til videoen hans finner du HER.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top